تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۶
۰
کد مطلب : ۳۵۶۹۶
استاندار سمنان:

کمیته تامین ارزاق هیئات مذهبی در استان سمنان ایجاد شد

کمیته تامین ارزاق هیئات مذهبی در استان سمنان ایجاد شد
سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تأمین اقلام اساسی مورد نیاز مردم و همچنین هیئت‌های مذهبی استان همزمان با آئین دهه ولایت و ایام محرم اندیشیده شده است، ابراز کرد: کمبودی در استان وجود ندارد.
وی همچنین با بیان اینکه کمیته تأمین ارزاق اعیاد ذی‌الحجه و آئین محرم استان سمنان ایجاد شد، افزود: با توجه به نزدیکی دهه ولایت و بازگشت زائران و دهه اول محرم ماه، تأمین برنج، روغن، گوشت و …صورت گرفته و لذا هیئت‌های مذهبی دغدغه‌ای نداشته باشند.
استاندار سمنان با بیان اینکه جلسه مشترکی نیز صمت، تبلیغات اسلامی، غله، خدمات بازرگانی و جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد تا هماهنگی‌های لازم برای تأمین اقلام مورد نیاز هیئت‌های مذهبی صورت گیرد، گفت: خوشبختانه مقادیر خوبی اقلام در استان انبار شده است.
هاشمی همچنین با بیان اینکه 40 هزار تن گندم نیز تاکنون در سراسر استان خریداری و انبار شده در نتیجه کمبودی در زمینه اقلام اساسی مورد نیاز وجود ندارد، گفت: 30 درصد از مطالبات کشاورزان در این خرید تضمینی تاکنون پرداخت شده و می‌بایست مابقی مبالغ نیز پرداخت شود.
وی با بیان اینکه پیش بینی برداشت 70 هزار تن گندم در استان سمنان صورت گرفته است، گفت: همچنان کار برداشت گندم از مزارع دامغان، شاهرود و میامی باقی مانده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما