تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۱
۰
کد مطلب : ۳۵۶۹۷
مدیرکل تبلیغات بوشهر:

شرایط برگزاری مطلوب عزاداری‌های محرم در استان بوشهر فراهم است

شرایط برگزاری مطلوب عزاداری‌های محرم در استان بوشهر فراهم است
حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری در نشست ستاد عملیات محرم در بوشهر اظهار داشت: به منظور برگزاری مطلوب برنامه‌ها و مراسم ایام محرم برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.
وی خواستار برگزاری باشکوه‌تر مراسم‌های محرم امسال شد و اضافه کرد: کارگروه‌های تولید محتوا، آموزشی و ارائه گزارش و خدمات در ستاد عملیات محرم اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تشکیل شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته و با راه‌اندزی سامانه شمع در حوزه مبلغین و مبلغات، و همچنین فعالیت هیئت‌های مذهبی زمینه برگزاری عزاداری‌های ماه محرم در سراسر استان فراهم شده است.
احیای مجالس حضوری هیئات مذهبی، ضرورت ایجاد ارتباط با مجمع طلاب بوشهر در قم، اصفهان و مشهد، احیای روضه‌های خانگی، ضرورت برگزاری همایش‌های ویژه هیئات مذهبی و شبکه تبلیغ، تهیه نقشه راه برای فرایند عملیات سوم، برگزاری طرح دوره آموزشی دو ساله مبلغین و مبلغات استان و ایجاد کارگروه‌های تخصصی در سازمان برای سازماندهی عملیات محرم در حوزه‌های مختلف از مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این جلسه به منظور برنامه‌ریزی بهتر، حجت‌الاسلام محمد قادری، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل به عنوان دبیر ستاد عملیات محرم اداره کل تبلیغات اسلامی استان معرفی، و کارگروه‌های تولید محتوا، آموزشی و ارائه گزارش و خدمات سازمان تشکیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما