تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۶
۰
کد مطلب : ۳۵۷۳۴
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام خبر داد؛

تکمیل چند قطعه از طرح 4خطه کردن محور ایلام-مهران تا اربعین

تکمیل چند قطعه از طرح 4خطه کردن محور ایلام-مهران تا اربعین
عبدالله بهادری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در محور ایلام-مهران، تونلِ کیلومتر 5 به طول 840 متر در دست احداث است که حفاری آن به پایان رسیده و هم اکنون پیمانکار مشغول کف کنی و ترانشه برداری مسیر رفت و برگشت این تونل و تسطیح مسیر برای عبور اضطراری در ایام اربعین است.
وی افزود: تونل کیلومتر 5 تا تونل دوم راه کربلا، چهار خطه کردن پل بزرگ این مسیر، اجرای عملیات لاینینگ توسط پیمانکار در تونل دوم راه کربلا و آماده سازی مسیر ورودی و خروجی آن برای عبور اضطراری در ایام اربعین از جمله کارهای در دست اقدام محور ایلام- مهران است که موجب تسهیل در تردد زائرین عتبات عالیات خواهند شد.
بهادری تصریح کرد: تمام تلاش راه و شهرسازی استان و مشاوران و پیمانکاران این است که چند قطعه باقیمانده بزرگراه ایلام- مهران تا اربعین تکمیل شده و سایر پروژه‌ها نیز برای عبور اضطراری ساماندهی شوند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بیان کرد: 6 کیلومتر (2 کیلومتر محدوده تقاطع روستای چم آب و 4 کیلومتر محدوده روستای بانروشان) هم اکنون در حال اجرای آسفالت است و تا اربعین این 6 کیلومتر به صورت بزرگراه تکمیل شده و زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت.
بهادری در ادامه به 20 کیلومتر عملیات آسفالت مسیر احداث شده اشاره کرد و افزود: لایه دوم آسفالت این 20 کیلومتر در دست اجرا است و تا اربعین به اتمام خواهد رسید.
وی بیان کرد: همچنین با بهره برداری از پل بزرگ کیلومتر 56 منطقه کنجانچم نقاط پر حادثه و پیچ‌های خطرناک این منطقه حذف خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما