تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۹
۰
کد مطلب : ۳۵۸۲۹

برگزاری کارگاه غدیرشناسی ویژه طلاب و روحانیون

برگزاری کارگاه غدیرشناسی ویژه طلاب و روحانیون
حجت‌الاسلام احمدرضا کریمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه و توجه به اقشار آسیب‌پذیر در این ایام، با همکاری موسسات و مراکز قرآنی و هیات‌های مذهبی بیش از یک‌هزار بسته گوشت قربانی بسته‌بندی و بین نیازمندان توزیع شد.
وی تصریح کرد: از اول ذیحجه برنامه‌های مختلفی به مناسبت‌های گوناگون این ایام برگزارشده که می‌توان به برگزاری جشن ازدواج در «خانه قرآنی محمدیه» و برگزاری گفتمان و هویت دینی جوان، کارگاه آموزشی ازدواج موفق و تجلیل از خانواده شهدا به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) اشاره کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به وجود روحانی شبکه تبلیغ در تمامی مساجد شهرستان خاطرنشان کرد: در شب شهادت امام محمد باقر(ع) نیز 9 برنامه توسط روحانیون شبکه تبلیغ و 35 برنامه در سطح مساجد شهرستان برگزار شد.
وی ادامه داد: دعای روز عرفه و برنامه‌های مختص این روز در مساجد شهرستان، گلزار شهدای گمنام و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه در امامزاده یحیی بن زید (ع) برگزار شد.
کریمی گفت: در روز عید سعید قربان علاوه بر توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان، با ائمه جمعه و جماعات اهل‌سنت دیدار کرده و از مراکز قرآنی سطح شهرستان بازدید به عمل آمد.
وی با اشاره به هفته عفاف و حجاب و برنامه‌های تدوین شده در این ایام بیان کرد: امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برنامه‌هایی شامل کرسی آزاداندیشی با موضوع «عفاف و حجاب» در سالن تبلیغات اسلامی، صدای گوهرشاد با سخنرانی دکتر اصلانی استاد دانشگاه امام حسین (ع) در روز چهارشنبه ساعت 10 صبح در فرمانداری، همایش پیاده‌روی بانوان ولایی و تجدید میثاق آنها با شهدای گمنام، گفتمان تحکیم بنیاد خانواده، مسابقه نقاشی و کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای را برگزار می‌کند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: در ایام دهه ولایت و امامت و عید غدیر 100 برنامه در قالب 20 عنوان برگزار می‌شود که می‌توان به برنامه‌های محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی آقای حسینی در مسجد قائمیه، برنامه متمرکز جشن غدیر در میدان الغدیر، اطعام غدیر با توزیع ظرف غذا با پیش‌بینی حدود 150 هزار پرس غذای گرم، برگزاری کاروان غدیر در مناطق محروم برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، کرسی تلاوت قرآن، گفتمان غدیر، کارگاه غدیر‌شناسی ویژه طلاب و روحانیون، برپایی ایستگاه صلواتی، کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی، مسابقات قرانی و غیره اشاره کرد.
وی گفت: سومین گردهمایی «من خانواده‌ام را دوست دارم» با موضوع تربیت جنسی کودکان و نوجوانان، با حضور فقط پدران و مادران روز سه‌شنبه ساعت 18 با سخنرانی دکتر احمدی مشاور خانواده در سالن هلال احمر شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما