تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۴
۰
کد مطلب : ۳۵۸۹۷
فرماندار کنگاور در نشست هماهنگی برنامه های محرم تاکید کرد

بسیج دستگاه های اجرایی برای برگزاری با شکوه عزاداری ماه محرم

بسیج دستگاه های اجرایی برای برگزاری با شکوه عزاداری ماه محرم
«فرزاد الماسی» در نشست هماهنگی برنامه های محرم در سرسرای بخشداری کنگاور اظهار داشت: به گفته امام راحل و بنیانگذار انقلاب اسلامی ما هرچه داریم از محرم و صفر است و به همین منظور همه روسای دستگاه‌ها باید امکاناتی را که می توانند در اختیار هیات‌های مذهبی و برنامه‌های عزاداری قرار دهند.
وی افزود: همه مسؤولان باید همکاری کنند تا برگزاری جلسات عزاداری امام حسین(ع) به بهترین نحو و باشکوه برگزار شود.
فرماندار کنگاور با اشاره به اینکه امام حسین (ع) مربوط به همه عصرها و نسل ها است، تصریح کرد: انتظار داریم دهیاران روستاهای بزرگ شهرستان، همچون فش و قارلق برنامه ریزی لازم برای برگزاری مراسم های باشکوه و قابل توجه در دهه محرم داشته باشند.
الماسی با تقدیر از رعایت موازین و اصول بهداشتی توسط عزادارن حسینی در سال گذشته در زمینه مبارزه با بیماری منحوس کرونا، گفت: با توجه به زرد شدن رنگ کرونایی شهرستان، امسال نیز شیوه نامه‌ای از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا ارسال شده که باید بر اساس آن، خیمه عزای اباعبدالله الحسین(ع) با اولویت سلامت مردم برپا کرد.
وی یادآورد شد: هیات های مذهبی باید ضعف ها و کاستی های سال گذشته خود را در برپایی مراسمات بررسی و راهکارهایی جهت برگزاری بهتر و باشکوه تر مراسمات ارائه نمایند.
فرماندار کنگاور به حساسیت ایجاد شده از سوی رسانه‌های خارجی و معاند اشاره کرد و گفت: به همین واسطه نیازمند همدلی و اهتمام ویژه همه هیات ها و دستگاه‌ها برای برگزاری با شکوه برنامه ها و مراسم های محرم و صفر هستیم.
112 هیات مذهبی دارای کد در شهرستان کنگاور فعالیت می کنند.
شهرستان کنگاور در 90 کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما