تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۶
۰
کد مطلب : ۳۵۹۰۲
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تاکید کرد

پرهیز از اقدامات پراکنده در برگزاری برنامه های ماه محرم و صفر

پرهیز از اقدامات پراکنده در برگزاری برنامه های ماه محرم و صفر
ابوالحسن کبیری در ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی قزوین که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد اظهار کرد: ستاد مرکزی اربعین 1401 امسال با تفاوت خاصی نسبت به سنوات قبل برگزار می‌شود.
وی افزود: متولی ستاد مرکزی اربعین در سال‌های قبل بیشتر حج و زیارت و ستاد عتبات عالیات بودند اما امسال با ابلاغ ریاست جمهوری، وزارت کشور متولی این امر شده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: در استان‌ها شخص استاندار به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری اربعین تعیین شده‌اند و پیگیری کار نیز به عهده معاونت سیاسی و امنیتی است.
وی اضافه کرد: جلسات مقدماتی این ستاد در دو ماه گذشته به صورت مرتب برگزار شده و 12 کمیته نیز زیرمجموعه ستاد مرکزی اربعین تشکیل شده است.
کبیری با بیان اینکه هماهنگی همه موکب ها در داخل و خارج از کشور باید با ستاد اربعین باشد، تاکید کرد: برگزاری شعائر ماه محرم و اربعین نیازمند یک هماهنگی بین دستگاهی است تا بتوانیم همه در یک مسیر حرکت کنیم.
وی بیان کرد: تلاش خواهیم کرد تا با هماهنگی و همراهی تمام ظرفیت‌های استان قزوین هماهنگ و متمرکز شود و از اقدامات پراکنده در حوزه ماه محرم و صفر و همچنین اربعین حسینی پرهیز شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما