تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۸۷ ساعت ۱۹:۲۰
۰
کد مطلب : ۴۷۴۸
در پی عملیات تروریستی در تربت‌جام؛

سازمان تبلیغات بر لزوم وحدت مسلمانان تاكيد كرد

سازمان تبلیغات بر لزوم وحدت مسلمانان تاكيد كرد
به گزارش خیمه، سازمان تبليغات اسلامي با انتشار بيانيه‌اي، ضمن ابراز انزجار از اين عمل ددمنشانه و ناجوانمردانه، اين مصبيت بزرگ را به ملت ايران تسليت گفت و بر لزوم حفظ وحدت مذاهب اسلامي منطقه تأكيد كرد.

در اين بيانيه آمده است:
إني لا أري الموت إلاّ السعادة و لا أري الحيات مع الظالمين إلاّ بَرَماً. (امام حسين عليه‌السلام)

در صحنه صف‌آرايي حق و باطل، گويي چنين مقدر گرديده است كه تاريخ همواره تكرار شود و نبرد ميان نفاق يزيديان و عدالت عاشوراييان در پهنه اعصار و قرون استمرار يابد.

ديشب در شام غريبان محرم 1430ق، بار ديگر دستي جفاكار و كوردل از آستين نفاق بيرون آمد و عزاداران پاكباخته‌اي را در شهرستان تربت جام كه گناهي جز احياي نام سالار آزادگان جهان و گريه بر مظلوميت خاندان پيامبر اسلام نداشتند، به خونشان غوطه‌ور ساخت تا مانند مولايشان حسين(ع) با پيكري خونين به ملاقات محبوبشان نائل آيند.

به‌راستي چقدر نادانند چنين سفاكاني كه گمان مي‌كنند با به شهادت رساندن عزاداران حسيني از تعداد مؤمنان و پاكان روزگار كاسته شده و در ايمان محكم مردم به حقيقت و راستي خللي وارد خواهد شد.

بي‌ترديد چنين اعمالي منتسب به هيچ‌ گروهي از مذاهب اسلامي نبوده و تروريست‌هايي كه دست به خون انسان‌هاي مؤمن مي‌آلايند نه بويي از مسلماني كه از انسانيت نبرده‌اند. قطعاً‌ و به كوري چشم منافقان سياه‌دل، چنين جنايت‌هايي در بنيان مستحكم وحدت و انسجام امت مسلمان و مذاهب اسلامي خدشه‌اي وارد نخواهد ساخت، و آنچنان ‌كه در كلام حق نيز تأكيد شده، خداوند در كمين ستمكاران است.

سازمان تبليغات اسلامي ضمن محكوم كردن اين عمل تروريستي ناجوانمردانه، شهادت و مجروحيت جمعي از هموطنان عزادار حسيني در تربت جام را به محضر مقام معظم رهبري، روحانيت معزز، ملت شريف ايران،‌ مردم غيور شهرستان تربت‌جام و به‌خصوص خانواده معظم شهيدان و جانبازان اين حادثه تسليت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارد روان پاك شهيدان گرانقدر اين فاجعة مصيبت‌بار را در جوار شهداي كربلا جاي دهد و بر بازماندگانشان صبر جميل و اجر جزيل عنايت فرمايد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما