تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۸۶ ساعت ۱۷:۵۷
۰
کد مطلب : ۵۰۸

نرم‌افزار چندرسانه‌ای امام حسين(ع) به زبان بنگالی توليد شد

نرم‌افزار چندرسانه‌ای امام حسين(ع) به زبان بنگالی توليد شد
به گزارش خیمه، اداره كل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اعلام كرد: رايزنی فرهنگی كشورمان در داكا جهت توليد نرم‌افزار چندرسانه‌ای امام حسين(ع) با هدف گسترش و افزايش توليد برنامه‌های چندرسانه‌ای برای معرفی اهل بيت(ع) و مفاهيم اسلامی، اقدام به عقد قرارداد برای توليد نرم‌افزار امام حسين(ع) به زبان بنگالی كرد.

با توجه به در پيش بودن ماه محرم و به خاطر علاقه عاشقان اهل بيت(ع) اعم از شيعه و سنی، به قيام حسينی اين اقدام در اولويت برنامه‌های توليدی رايزنی فرهنگی داكا قرار گرفته‌است.

شركت توليد نرم‌افزار اسلامی «عليم سافت» كه توليد پويا نمايی داستان راستان را نيز برای رايزنی فرهنگی داكا در دست توليد دارد، اين نرم‌افزار چندرسانه‌ای را توليد می‌كند.

مقرر شده‌است برنامه مزبور قابل استفاده در چندين قالب تصويری و در خروجی‌های مختلف(سی‌دی تصويری، دی‌وی‌دی، نوار تلويزيونی) تهيه ‌شود تا بتواند در آينده گستره مخاطبان بيش‌تری را تحت پوشش قرار دهد.

شركت «عليم سافت» يكی از شركت‌های توليد برنامه‌های چندرسانه‌ای است كه با توجه به جهت‌گيری مذهبی مديريت آن، تاكنون ده‌ها برنامه و نرم‌افزار اسلامی در زمينه‌های «علوم از ديدگاه قرآن، آموزش قرآن، آموزش عربی، مناسك حج و عمره» را توليد و به بازار عرضه كرده‌است.

رايزنی فرهنگی ايران در داكا در تلاش است با تأمين متون جذاب اسلامی برای توليد برنامه‌های چند رسانه‌ای برای ساير ائمه و شخصيت‌های برجسته مسلمان گستره همكاری خود را با شركت «عليم سافت» افزايش دهد.

اين نرم افزار شامل داستان‌هايی درباره امام حسين(ع) و واقعه كربلا (به سه صورت نيمه-پويا‌نمايی، شفاهی و مكتوب)، معرفی شخصيت‌های عمده در حادثه كربلا، كلمات امام حسين (ع)، مسير حركت كاروان حسينی، سخنرانی و آموزه‌هايی از زندگانی و قيام امام حسين(ع) است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما