تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۸۶ ساعت ۱۷:۵۹
۰
کد مطلب : ۵۸
یک نماینده مجلس:

هدف فرهنگ شیعی، رشد و تعالی انسان هاست

هدف فرهنگ شیعی، رشد و  تعالی انسان هاست
به گزارش  خیمه، نماينده مردم تفت و ميبد در مجلس شوراي اسلامي با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا (ع) در تمام استان های کشور گفت: حضرت رضا (ع) و فرهنگ رضوي متعلق به کل جهان اسلام است از اين رو گسترش وتوسعة اين فرهنگ از طريق برپايي جشنواره هاي استاني، ملي و بين المللي ضرورتي انکارناپذيراست.

سيد جلال يحيي زاده افزود: در توزيع جشنواره در سطح استانها توجه به استعدادها و توانمنديهاي هر استان در رشته هاي خاص بايد لحاظ گردد، طوري که اصل تمرکززدايي پراکندگي جشنواره درهر استان مطابق با استعدادها و ظرفيتهاي آن استان باشد.

يحيي زاده بارگاه ملکوتي حضرت رضا (ع) و وجود ايشان را نقطه همگرايي ملت ايران دانست و تصريح کرد: وحدت و انسجام اسلامي ملت ايران تها حول محور نوراني وجود حضرتش امکانپذير است.

بنابرگزارش کميته اطلاع رساني پنجمين جشنواره فرهنگي هنري امام رضا (ع)، وي در پايان تلفیق مباحث هنري با فرهنگ رضوي و شيعي را فرخنده خواند و گفت: اين امر به معناي استفاده ابزاري از هنر نيست، هنر جز در خدمت رشد و تعالي مفاهيم انساني معنا نمي شود و آنچه بديهي است فرهنگ شيعي و رضوي جز تعالي و رشد انسان چيزي را طلب نمي کند.

نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما