تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۳۲
۰
کد مطلب : ۶۱۸۸

فراخوان پنجمين دوسالانه نقاشي جهان اسلام

فراخوان پنجمين دوسالانه نقاشي جهان اسلام
به گزارش خیمه، در اين فراخوان تقويت زمينه ارتباط و تبادل تجربه‌هاي هنري ميان هنرمندان جهان اسلام و توجه بيشتر به تجربيات نقاشان جوان، تأكيد بر هويت فرهنگي و معنوي در آثار نقاشان جوامع اسلامي، معرفي نقاشان فعال معاصر در اين حوزه و تكريم استادان و پيش‌كسوتان نقاشي معاصر، به عنوان اهداف كلي اين دوسالانه اعلام شده است.

پنجمين دوسالانه در دو بخش «تجلي نور» و «آزاد» برگزار مي‌شود و متقاضيان شركت در آن بايد آثار خود را تا پايان اين فصل به دبيرخانه تحويل دهند تا پس از مراحل انتخاب آثار، نمايشگاه دوسالانه از اول پایيز رسماً افتتاح شود.

دوسالانه نقاشي معاصر جهان اسلام در اين دوره با دبيري و سرپرستي استاد دكتر محمود جوادي‌پور، پيشكسوت و چهره درخشان نقاشي نوگراي معاصر ايران و زير نظر هيئت انتخاب آثار مركب از آقايان‌هادي جمالي، حبيب الله صادقي، حسين خسروجردي، مصطفي گودرزي، كاظم چليپا، مهدي حسيني و سهراب‌هادي به كار خود ادامه مي‌دهد.

هيئت داوران اين دوره نيز همانند گذشته تركيبي از هنرمندان سرشناس ايراني و بين‌المللي خواهدبود.

شركت تمام نقاشان كشورهاي جهان اسلام و ساير مسلمانان جهان در این دوسالانه آزاد بوده و هنرمندان در انتخاب شيوه و نحوه اجراي آثار خود، هيچگونه محدوديتي نخواهند داشت.

علاقه‌مندان جهت كسب اطلاع ازجزئيات اين فراخوان و نيز نحوه و كيفيت مشاركت درپنجمين دوسالانه بين‌المللي نقاشي معاصر جهان اسلام مي‌توانند به نشاني تهران، ميدان فلسطين، خيابان طالقاني، خيابان شهيد برادران مظفر، شماره 64 ، مؤسسه فرهنگي-هنري صبا؛ پست الكترونيك paint@cajw.ir و آدرس اينترنتي www.caiw.ir مراجعه كنند و يا با شماره تلفن 66974790 تماس بگيرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما