تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۸۷ ساعت ۱۱:۱۷
۰
کد مطلب : ۶۲۳
در فرهنگسراي تفكر؛

همايش فرهنگي «روايت آزادگي» برگزار می‌شود

همايش فرهنگي «روايت آزادگي» برگزار می‌شود
به گزارش خیمه، به مناسبت ايام عزاداري حضرت سيد‌الشهدا(ع) مجموعه‌اي از برنامه‌هاي فرهنگي، هنري و ادبي تدارك ديده شده كه برپايي هر روزه تعزيه تا دوازدهم ماه محرم و اجراي كارگاهي قصه‌هاي عاشورايي براي كودكان و نوجوانان از جمله آنهاست.

در همايش فرهنگي ادبي «روايت آزادگي»، رضا رحيمي شاعر مجموعه «راز مكتوم گل سرخ» با سوگ سروده‌هاي خود، داستان هميشه زنده و تكرارناپذير قيام سالار شهيدان را بار ديگر روايت خواهد كرد.

رضا رحيمي، متولد 1339، شاعر جانباز و داراي چندين مجموعه شعر و كتاب‌هاي پژوهشي در عرصه ادبيات ديني و ادبيات شهادت است.

وي فارغ‌التحصيل كارشناسي‌ارشد جامعه‌شناسي و از روزنامه‌نگاراني است كه قريب به دو دهه از محصول تلاش حرفه‌اي خود را در صفحات ادبي روزنامه‌ها و مجلات متعدد ارايه كرده است.

«شطحي در فراغ» و «بلوغ نگاه‌هايت» از ديگر مجموعه شعرهاي اوست؛ رحيمي سال‌هاي پي‌ در پي در كنگره‌هاي شعر دفاع مقدس حضور داشته و عضو كميته تخصصي شعر شاهد نيز بوده است.

در همايش فرهنگي روايت آزادگي، علاوه بر بخش سوگ سروده‌ها، بخشي نيز به بازخواني تحليل قيام عاشورا اختصاص دارد كه در آن سخنراني پژوهشي پيرامون فلسفه هستي شناختي قيام سيد‌الشهداء(ع) ارائه خواهد شد.

اين همايش روز چهارشنبه 11 دي ماه همزمان با سوم ماه محرم از ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات فرهنگسراي تفكر ميزبان سوگواران و محبان امام حسين(ع) است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما