تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۲۰
۰
کد مطلب : ۶۶۶۷

مختار اواخر خرداد به تهران می‌آید

مختار اواخر خرداد به تهران می‌آید
مدیر روابط عمومی این سریال تلویزیونی در گفت‌وگو با خیمه گفت: «گروه سازنده «مختارنامه» از روز دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه به شاهرود بازگشتند که کار آن تا اواخر اردیبهشت ماه در شهرستان شاهرود به پایان می‌رسد و گروه سازنده برای فیلم‌برداری بخش های پایانی این سریال در اواخر خردادماه به تهران و منطقه احمدآباد مستوفی می‌آیند تا پرونده این سریال را بعد از گذشت شش سال فیلم‌برداری، در دکورهای شهر کوفه ببندند.»

رضا استادی افزود: «در این مرحله از کار زندگی دو تن از شخصیت‌های تاریخ کربلا به نام «وهب» و «زهیر بن قین» به تصویر کشیده شد.»

نقش وهب توسط حامد میرباقری ایفا می‌شود که پیش از این در نقش ثابت فرزند مختار نیز در این سریال مقابل دوربین رفت. این بازیگر این بار با گریمی متفاوت مقابل دوربین خواهد رفت.

نقش همسر وهب نیز توسط رز رضوی ایفا می‌شود و بهناز توکلی نیز در نقش مادر وهب در این قسمت مقابل دوربین خواهد رفت.

زهیر بن قین نیز دیگر شخصیتی است که در این بخش بازی او به تصویر کشیده خواهد شد.

سریال تلویزیونی «مختارنامه» اثری تلویزیونی است که از سال ۱۳۸۳داوود میرباقری مشغول به کارگردانی آن است و این روزها این سریال آخرین ماه‌های فیلم‌برداری را به تهیه‌کنندگی محمود فلاح سپری می‌کند.

اين سريال در بیش از چهل قسمت داستان زندگي و قيام «مختار ابو عبيده بن ثقفي» ملقب به ابواسحاق را در مقاطع مختلف زندگي وي روايت مي‌كند. شهرت مختار به دليل قيامي است كه پس از واقعه عاشورا با هدف خونخواهي از شهداي دشت كربلا توسط او شكل مي‌گيرد و به پيروزي مي‌رسد.

فریبرز عرب‌نیا در این سریال نقش مختار ثقفی را ایفا می‌کند. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به رضا رویگری، عنایت شفیعی، مهدی فخیم‌زاده، فرهاد اصلانی، فریبا کوثری، نسرین مقانلو و امین زندگانی اشاره کرد.



نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما