تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۰۰
۰
کد مطلب : ۶۷۵۸
مشاور نخست وزیر عراق:

کار بازسازی حرمین عسکریین(ع) به سرعت پیش می‌رود

کار بازسازی حرمین عسکریین(ع) به سرعت پیش می‌رود
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با مشاور نخست وزیر عراق در امور بازسازی حرمین شریفین عسکریین و کادرفنی - اجرایی ستاد بازسازی عتبه سامرا، در ساختمان مجلس، بر اتخاذ تدابیر مناسب امنیتی برای حفاظت از حرمین عسکریین(ع) و آمادگی ملت و دولت ایران برای ادامه کمک و پشتیبانی از بازسازی این حرمین تاکید کرد.

دکتر علی لاریجانی حادثه انفجار حرمين شريفين عسکريين(ع) را جنايتي بزرگ و غيرقابل تصور خواند و از این حادثه به عنوان فجيع‌ترين و غيرانساني‌ترين حوادث تروريستي در سال‌هاي اخير نام برد.

وی ضمن تقدیر از زحمات کادرفنی - اجرایی بازسازی حرمین شریفین عسکریین(ع)، فعالیت‌های انجام گرفته را مورد رضایت امام زمان(عج) خواند.

رئیس مجلس شورای اسلامی لزوم اتخاذ تدابير مناسب امنيتي براي حفاظت از اين اماكن مقدس در آينده را يادآور شد و بر آمادگي ملت و دولت ايران براي ادامه كمك و پشتيباني از بازسازي اين حرمين شريفين تاكيد كرد.

مشاور نخست وزیر عراق در امر بازسازی حرمین شریفین عسکریین(ع) در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت‌ها و کارهای انجام گرفته و برنامه زمان‌بندی امر بازسازی حرمین سامرا گفت: «علی‌رغم مشکلات فراوان با فعالیت‌های شبانه‌روزی کادرفنی - اجرایی ستاد بازسازی حرمین سامرا، کار بازسازی به سرعت پیش می‌رود و تاکنون عمده کار انجام گرفته است.»

حیدر یعقوبی از حمایت‌ها و کمک‌های دولت و ملت ایران در امر بازسازی حرمین سامرا تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه «تروریست‌ها و طراحان این فاجعه غیرانسانی درصدد فراهم ساختن سرنگونی دولت منتخب عراق بودند»، گفت: «با هوشیاری مرجعیت شیعه و مردم عراق تروریست‌ها از دستیابی به اهداف شوم خود ناکام ماندند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما