تاریخ انتشار
شنبه ۹ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۲۳:۳۸
۰
کد مطلب : ۶۹۲۱
روزنامه لیبراسیون فرانسه:

«اسلام آنلاین» برترین پایگاه اینترنتی اسلامی

«اسلام آنلاین» برترین پایگاه اینترنتی اسلامی
روزنامه لیبراسیون تأکید کرده است که این موقعیت نه تنها به خاطر توجه سایت به فتاوا و علوم اسلامی مورد نیاز مسلمانان است، بلکه به دلیل نشر اخبار جهان اسلام نیز بوده است.

پایگاه اینترنتی اسلام آنلاین با ماهیانه ۳میلیون بازدیدکننده، در رتبه اول سایت‌های اسلامی از نظر کمی و کیفی اعلام شده است.

این روزنامه در ادامه آورده است اسلام آنلاین از جمله سایت‌هایی است که مسلمانان به راحتی درباره نکات تاریک ذهنی خود درباره دین‌شان در آن به مناظره می‌پردازند. همچنین چندی پیش کمپینی در این سایت به راه افتاده بود که دختران جوان مسلمان در آن برای تحقق آرزوی ریاست‌جمهوری زنان در کشورهای اسلامی به بحث و گفت‌وگو می‌پرداختند.

لیبراسیون می‌گوید این مناظرات نهایتا با اتفاق علمای اسلام بر عدم امکان تصاحب خلافت مسلمین از سوی زنان به پایان رسید؛‌ تصمیمی که بسیاری از زنان نتوانستند آن را بپذیرند.

روزنامه فرانسوی در دادمه می‌گوید داشتن ماهیانه بیش از ۳میلیون بیننده در حرف بسیار ساده است؛ ‌اما در عمل باید بسیار خوب فعالیت کرده باشی تا بتوانی این سیل بیننده را به خود جذب کنی. اسلام آنلاین در طول ۱۰ سال فعالیت خود، درمورد تمام مسائل مهم دنیا مانند آنفلوآنزای خوکی، حملات تروریستی و نیز آثار برخی داروها مطالب مفیدی ارائه کرده است. همچنین داشتن «بانک فتاوا» با بیش از ۴هزار فتوا از بسیاری از علمای جهان اسلام، یک رکورد در نوع خود محسوب می‌شود.

اسلام آنلاین در قضیه منع حجاب در فرانسه در سال ۲۰۰۴ با فعالیت سبانه‌روزی و بی‌حد و حصر خود از بسیاری از سران کشورهای اسلامی در این مسأله تأثیرگذارتر بود.

اسلام آنلاین.نت از بزرگترین مؤسسات ترویج اسلام در جهان است که به دو زبان عربی و انگلیسی فعالیت دارد. جالب آنکه این دو بخش تفاوت زیادی با هم داشته و بخش عربی تخصصا با موضوع تحریک و بعث دینی مسلمانان عرب‌زبان فعالیت می‌کند. در حالی که بخش انگلیسی بخش عمد‌ فعالیتش در راه ترویج عقاید اسلامی و آموزش آن به نومسلمانان جهان و غیر عرب‌زبانان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما