تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۰۱
۰
کد مطلب : ۷۰۹۰

۱۰هزار مداح مجوز دریافت می‌کنند

۱۰هزار مداح مجوز دریافت می‌کنند
حجت‌الاسلام یعقوب دیلمقانی با اشاره به اینکه اعطای مجوز به مداحان نیاز به زمان بسیاری دارد و مراحل صدور آن آغاز شده است، پیش‌بینی کرد در مرحله اول ۱۰هزار نفر مجوز دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه اعطای مجوز به مداحان نیاز به زمان بسیاری دارد، بیان کرد که ساماندهی مداحان به منظور اعطای مجوز در استان‌های مختلف آغاز شده است.

 مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه به این منظور کارگاه آموزشی توجیهی برای کارشناسان برگزار و فرآیندهای مربوط به این مسئله را تشریح کرده‌ایم، از توجه این کارشناسان به این دستورالعمل‌ها خبر‌داد.

دیلمقانی با اشاره به اینکه در بانک اطلاعاتی ۱۰هزار نفر مداح ثبت نام کرده‌اند، تصریح کرد که این تعداد باید بازنگری شوند اگر احتیاج به آموزش داشته باشند، آموزش ببینند و عده‌ای دیگر که ثبت‌نام می‌کنند، ممکن است نیاز به تعریف نداشته باشند، بنابراین ممکن است این تعداد کم و زیاد شوند. از این رو پیش بینی می شود در مرحله اول ۱۰هزار نفر مجوز دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه اعطای مجوز فعالیت دامنه‌دار و مستمری است که امکان دارد سال‌ها طول بکشد، بیان کرد که آنها باید سطح بندی شوند و از سطح یک به سطح دو ارتقا یابند، ساماندهی آنها مدت‌ها طول می‌کشد که تغذیه فکری و تولید محتوا در ادامه این ساماندهی خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما