تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۵۱
۰
کد مطلب : ۷۳۳۹
همزمان با شب ولادت حضرت امام علی(ع)

دومین جشنواره بین‌المللی «در انتظار صبح» برگزار می‌شود

دومین جشنواره بین‌المللی «در انتظار صبح» برگزار می‌شود
 دومین جشنواره بین‌المللی «در انتظار صبح» با محوریت امام موعود (عج) همزمان با شب ولادت حضرت امام علی (ع) با سخنرانی محمد شجاعی، مدیر موسسه فرهنگی و هنری منتظران منجی، افتتاح می‌شود.

پس از مراسم افتتاحیه این جشنواره که به همت گروه صبح روشن امور شاهد و ایثارگر موسسه آموزش عالی سوره، با مشارکت جمعی از مراکز فرهنگی و هنری، برگزار می‌شود، نمایشگاه آثار شرکت‌کنندگان در رشته‌های طراحی پوستر، نقاشی و معرق در نگارخانه آیه موسسه آموزش عالی سوره، به مدت پانزده روز در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

تا کنون ۳۶۰ اثر با موضوع امام موعود (عج) و زیر شاخه‌های «شهادت و انتظار»، «ادیان و انتظار»، «کعبه در انتظار»، «انتظار در اندیشه من»، «جوان و انتظار» و «شهری برای انتظار» به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

ستاد اجرایی این جشنواره با دعوت از استادان برجسته، آثار برگزیده را در رشته‌های مختلف، انتخاب و نتایج آن را در مراسم اختتامیه این جشنواره، روز دوشنبه ۱۲مرداد، همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، اعلام می‌کند.

داوری بخش نمایشنامه‌نویسی را، محمد چرمشیر، ایوب آقاخانی و فرزاد معافی، بخش نقاشی را کاظم چلیپا، بهنام کامرانی و مرتضی افشاری، بخش طراحی پوستر را حمید عجمی، کامران افشار مهاجر و فرزاد ادیبی و بخش معرق را ، مهران امیراینانلو و کمال میرطیبی بر عهده دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما