تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۹:۰۲
۰
کد مطلب : ۸۹۵۱

بقیع گنجینه تاریخ اسلام است

بقیع گنجینه تاریخ اسلام است
 حجت‌الاسلام عباس اسکندری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به فرارسیدن هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه اطهار(ع)، حادثه تخریب بقیع و قبور ائمه اطهار(ع) را داغ ابدی بر دل پیروان و عاشقان اهل بیت(ع) بیان کرد که از این رو شیعیان جهان این روز را روز عزا اعلام کردند.

وی با بیان اینکه هشتم شوال از تلخ‌ترین روزهای شیعیان است، تصریح کرد که شیعیان این روز را «یوم الهدم» نامیده‌اند و این نشان دهنده عمق مظلومیت ائمه اطهار(ع) و کینه وهابیت از شیعیان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم وهابیت را آلت دست اسرائیل، آمریکا و انگلیس دانست و با اشاره به تفکر خشن و غیرمنطقی این فرقه ضاله، از به عنوان دستاویز دشمن برای متهم‌کردن مسلمانان به تحجر و خشونت یاد کرد.

اسکندری با تاکید بر اینکه وهابیت متحجر و بی‌منطق بداند که با تخریب قبور ائمه اطهار(ع) قادر نیست نور پرفروغ مکتب آنان را خاموش کند؛ از وجود قبور مطهر ائمه اطهار(ع) در قلب تک تک انسان‌های حقیقت‌جو و آزاده‌ خبر داد که سیر الی الله را طی می‌کنند.

وی قبرستان بقیع را گنجینه تاریخ اسلام دانست و افزود که هر چند که وهابیون با تمام توان اماکن مقدسه مدینه از جمله قبرستان بقیع را در کمال مظلومیت ویران کردند اما عشق به اهل بیت(ع) هر روز در قلب مسلمانان جهان بیشتر می‌شود و قبرستان بقیع نیز از قرون گذشته تا به امروز اهمیت و قداست خود را حفظ کرده و مورد احترام و اکرام عموم مسلمانان بوده و هست.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما