تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۲۴
۰
کد مطلب : ۹۰۶۸

مسلمانان آستین تروریسم را محکوم کردند

مسلمانان آستین تروریسم را محکوم کردند

بیش از بیست تن از مسلمانان منطقه کاپیتول آستین، روز یکشنبه سومین راهپیمایی خود برای صلح و درک درست از اسلام را انجام دادند.

ین عده که از پشتیبانی دوندگان دو ماراتنی که در کنار تجمع آنان حضور پیدا کرده بودند، برخوردار شدند خواستار نگرش مثبت به اسلام و باور صلح‌طلبی دیگر ادیان نسبت به مسلمانان شدند.

در این راهپیمایی که از صلح و عدالت و مبارزه علیه تروریسم سخن گفته شد،امام اسلام موساد، رهبر جماعت مسلمان آستین که از حضور دوندگان ماراتن استقبال کرد گفت:«این همان چیزی است که صلح در پی دارد و ما برای آن تلاش می‌کنیم.»

راهپیمایی‌کنندگان و اعضای خانواده آنها با حرکت در سطح شهر و حمل پلاکاردهایی شعار «صلح بر شما باد» و «مسلمانان ترور را محکوم می کنند» سردادند.

این حرکت که توسط مسلمانان مرکز تگزاس در آستین صورت گرفت، سومین راهپیمایی مسلمانان برای رسیدن به این هدف بود که اسلام دین صلح است و تروریسم را متهم می‌کند؛ آن چیزی که امام اسلام موساد آن را هدف نهایی اسلام، یعنی صلح برای همه دنیا خواند.

هدف شرکت‌کنندگان در راهپیمایی آگاهی دادن به دیگران و آشنا کردن آنان با اسلام حقیقی و صلح طلب بود.

عبدالسلام، معاونت انجمن دانشجویان مسلمان تگزاس نیز در این اجتماع تاکید کرد ما خواستار فهم درست از اسلام و رسیدن به تفاهم میان یکدیگر و دستیابی به قوانین طلایی هستیم.

شیخ جعفر محیب الله، واعظ شمال غرب آستین نیز از حضرت محمد (ص) نقل کرد که بی‌عدالتی را با بی‌عدالتی نباید پاسخ داد و همچنین ادامه داد:«آنچه در قانون اساسی ایالات متحده آمریکا درباره عدالت و صلح نوشته شده است مشابه همان است که در قرآن آمده است و می‌بایست این آرامش درونی را به جامعه نیز بسط داد.»

نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما