تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۵۱
۰
کد مطلب : ۹۱۸۵

امسال ۳۰ هیئت مذهبی در قم ثبت شده است

امسال ۳۰ هیئت مذهبی در قم ثبت شده است
 حجت‌الاسلام محمدهادی اعتمادی، مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم بیان اینکه در حال حاضر بیش از هزار و ۷۰۰ هیئت مذهبی در استان قم زیر نظر این اداره کل فعالیت می‌کنند، از افزایش حدود ۳۰ هیئت مذهبی با دارابودن شرایط لازم به مجموع هیئات مذهبی استان قم خبر داد.

وی داشتن مسئول، روحانی، استاد قرآن و مداح را یکی از مهم‌ترین شرایط ثبت هیئت مذهبی در اداره کل تبلیغات اسلامی عنوان کرد و افزود که هر یک از هیئات مذهبی باید حداقل دارای 30 عضو ثابت باشند.

حجت‌الاسلام اعتمادی با مثبت ارزیابی کردن روند فعالیت هیئات مذهبی در استان قم، بیشتر گردانندگان و اعضای این هیئات را جوانان عنوان کرد که این نشان دهنده علاقه آنها به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی است.

مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم تعداد انجمن‌های اسلامی ثبت شده در این اداره کل را ۳۲ مورد برشمرد و تصریح کرد که در هر شرکت، کارخانه و سازمان تعدادی از اعضای آنها اقدام به تشکیل انجمن اسلامی می‌کنند تا از این طریق مسائل مربوط به تبلیغ و امور فرهنگی را پیگیری کنند.

وی برپایی نماز جماعت، نصب پلاکارد در مناسبت‌های مختلف، برگزاری مراسم‌ها و نشست‌های مختلف و پیگیری مسائل مربوط به امور تبلیغی و فرهنگی را از جمله وظایف اعضای انجمن اسلامی شرکت‌ها، کارخانه‌ها و سازمان‌ها عنوان کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما