تاریخ انتشار
شنبه ۹ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۲۰:۵۰
۰
کد مطلب : ۹۸۷۹

آغاز پروازهای حج تمتع از فردا

آغاز پروازهای حج تمتع از فردا
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد عملیات انتقال زائران حج تمتع از فردا یکشنبه با پرواز شماره ۱۰۱۷ هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران آغاز می شود.

 رضا نخجوانی امروز در نشستی با خبرنگاران گفت: پروازهای امسال حج تمتع را شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) و هواپیمایی عربستان سعودی انجام می دهند.

وی افزود: عملیات رفت پروازهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از دهم تا بیست و نهم آبان ماه جاری و پروازهای شرکت هواپیمایی عربستان سعودی از یازدهم تا سی ام آبان ماه جاری انجام می شود.

معاون وزیر راه و ترابری اظهار داشت: پروازهای هما از فرودگاه‌های تهران، اصفهان، تبریز، اردبیل، بندرعباس، کرمان، کرمانشاه، اهواز و شرکت هواپیمایی سعودی از فرودگاه‌های تهران، زاهدان، رشت، بوشهر، یزد و ساری انجام خواهد گرفت.

نخجوانی تعداد کل پروازهای امسال حج تمتع را در مجموع ۴۰۸ پرواز اعلام کرد که از این تعداد، ۱۹۳  پرواز به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اختصاص خواهد داشت.

وی از عدم همکاری مناسب طرف سعودی برای برخورد مناسب با مسافران ایرانی گلایه کرد و گفت: در حال حاضر این موضوع در دستور کار جدی سازمان هواپیمایی، سازمان حج و زیارت، بعثه مقام معظم رهبری و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی به صورت هماهنگ قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما