تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۰۸
۰
کد مطلب : ۱۰۰۰۵

قم آماده برگزاري اجلاس نماز مي‌شود

معاون استاندار: ميزبانی اجلاس سراسری نماز افتخاری برای قم است
قم آماده برگزاري اجلاس نماز مي‌شود
به گزارش ايسنا احمد حاجی‌زاده در جلسه هماهنگی اجلاس سراسری نماز که با حضور جمعی از مديران دستگاه‌های اجرايی و نمايندگان مجموعه‌های فرهنگی استان در تالار امام رضای استانداری برگزار شد، تاکید کرد که بايد از فرصت معنوی به دست آمده در جهت تبيين و ترويج بيش از پيش فرهنگ انسان‌ساز نماز نهايت استفاده را برد.

او هم‌چنين با اشاره به تمهيدات به‌کارگرفته شده در استان برای ميزبانی شايسته اين اجلاس از تشکيل ستادی ويژه در استانداری و با محوريت برخی دستگاه‌های استانی خبر داد و اضافه کرد: در قالب اين ستاد اجرايی مباحث مربوط به نحوه مشارکت دستگاه‌ها به ويژه در آماده‌سازی فضای شهری مشخص خواهد شد.

حاجی‌زاده هم‌چنين با اشاره به ضرورت مشارکت فعال دستگاه‌های اداری استان در زمينه کمک به برگزاری هر چه باشکوه تر اجلاس اشاره کرد: خدمت در عرصه نماز افتخار است و همه دستگاه‌های اداری استان بايد با به کارگيری توان و ظرفيت های موجود در اين زمينه قدم بردارند.

او ضمن تأکيد بر ايجاد تغيير در ظاهر شهر هم‌زمان با برگزاری اين اجلاس افزود: بايد تلاش شود تا حال و هوا و فضای عمومی شهر متناسب با اجلاس سراسری نماز تغيير يابد و در اين زمينه همه دستگاه‌ها ، متناسب با امکانات خود بايد مشارکت داشته باشند.

باید ورودی های قم را متناسب با اجلاس نماز آذین بست

معاون پشتيبانی و توسعه منابع انسانی استاندار قم نيز بر ضرورت تبليغ گسترده در زمينه برگزاری اجلاس سراسری نماز تاكيد كرد.

محسن محرری افزود: بايد ورودی‌های شهر قم را متناسب با اين اجلاس آذين‌بندی كنيم تا زائرانی كه برای زيارت به قم سفر مي‌كنند از برگزاری اجلاس سراسری نماز در اين استان آگاه شوند.

معاون پشتيباني و توسعه منابع انسانی استاندار قم ادامه داد: قطعا تمام دستگاه‌های دولتی استان حاضر هستند همكاری‌های لازم را برای برگزاری هرچه با شكوهتر هجدهمين اجلاس سراسری نماز در استان قم انجام دهند، ولی بايد منابع مالی اين تبليغات مشخص شود تا دستگاه‌ها با مشكلی مواجه نشوند.

باید به بحث نماز تخصصی نگاه کرد

رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگری استان قم نيز در اين جلسه با اشاره به برگزاری اين همايش در مجموعه ياوران مهدی (عج) در منطقه جمكران تصريح كرد: بيشتر مدعوين اين همايش از حاشيه‌های شهر قم به سمت محل برگزاری تردد می‌كنند و مناسب است كه تبليغات گسترده‌ای روی كمربندی جاده كاشان به سمت جمكران انجام دهيم.

متقيان اضافه كرد: ما بايد به بحث نماز به صورت تخصصی نگاه كنيم و خروجی‌های اين همايش بيشتر در راستای تخصصی كردن بحث‌های مربوط به نماز باشد
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما