تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۰۳
۰
کد مطلب : ۱۰۵۷۵
به‌دلیل گرفتاری در دام یك كلاهبردار رخ داد؛

سردرگمی زائران عتبات عالیات ورامینی کنار مرز خسروی

سردرگمی زائران عتبات عالیات ورامینی کنار مرز خسروی
جمعی از زائران عتبات عالیات پس از پرداخت مبالغی وجه نقد و گذرنامه خود به شخصی به نام محسن، قصد رفتن به کربلا را داشتند، اما پس از مدتی فرد مورد نظر به بهانه‌های مختلف هچون مفقود شدن گذرنامه‌ها، خلف وعده كرده و حتی از بازپرداخت وجه نقد پرداختی زائران و مدارك آنها خودداری می‌كرد.

مأموران پلیس آگاهی ورامین پس از دریافت گزارش‌های متعدد، تحقیقات خود را در این رابطه آغاز كرده و فرد مورد نظر را دستگیر كردند.

متهم دستگیرشده در بازجویی‌های پلیس دلیل بدقولی‌های خود را بدهی به آژانس مسافرتی عنوان كرد و گفت: مدیریت آژانس به همین علت از صدور ویزا خودداری كرده و گذرنامه‌ها را نیز نزد خودش به امانت نگه داشته است، اما پس از مدتی که مراجعه كردم، متوجه شدم، بیشتر گذرنامه ها مفقود شده است.

ماموران پس از شنیدن اظهارات متهم، در حال رسیدگی به پرونده بودند که شخص دیگری به پلیس مراجعه و از متهم دستگیرشده به علت کلاهبرداری شکایت كرد.

بر این اساس مشخص شد كه متهم دستگیرشده مدتی قبل تعدادی از مسافران را به قصد اعزام به عتبات عالیات به مرز خسروی برده اما در آنجا به بهانه اینکه تعدادی از گذرنامه‌ها در تهران جامانده، مسافران را کنار مرز رها كرده است.

بنابراین با توجه به اظهارات شاکیان، متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و از آن طریق با قرار قانونی روانه زندان شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما