تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۵۴
۰
کد مطلب : ۱۰۶۰۹
رییس سازمان صدا و سیما:

همایش پیر غلامان تجلیل از شرف، غیرت، بصیرت و عزت انسانی است

همایش پیر غلامان تجلیل از شرف، غیرت، بصیرت و عزت انسانی است
مهندس ضرغامی در پیام خود كه در ابتدای این همایش قرائت شد،آورده است: مجلس تجلیل از پیرغلامان اباعبدالله الحسین(ع)، مجلس تجلیل از شرف، غیرت، بصیرت و عزت انسانی است که ماندگاری را برای همه نسل ها و در همه عصرها به ودیعه گذاشته است.

ضرغامی در این پیام افزود: حسین(ع) چکیده همه ایمان و برترین انسان ها برای همه زمان ها است و در یک کلام، حسین آن مظهری است که خدای رحمان بعد از خلقت انسان فرمود: فتبارک الله احسن الخالقین و راستی مگر جز حسین(ع) می توان در همه خلقت به احسن خلقت دیگری اندیشید.

رئیس سازمان صدا و سیما در پیام خود به این همایش تاکید کرد: رسانه ملی در الگوپردازی برای مردم ایران چه کار می تواند انجام دهد، بالاتر از الگوسازی پیرغلامان اباعبدالله برای نسل عاشورایی حاضر، نسلی که نمی خواهد ببیند تصویر امام عاشورایی اش و فرزند فرزانه اش مقام معظم رهبری جز بر آسمان باشد و این عشق می ماند تا ابدالدهر، زیرا این دو صالح برگزیده نیز ذاکر مناقب حسین اند و بس، و دشمن می میرد و جز این نمی بیند.

در این همایش سراسری مداحان و پیرغلامان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، از 15مداح برتر قدردانی شد.

داشتن دست كم 70 سال سن، 40 سال سابقه خدمت برای حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، حافظ دو هزار شعر نغماتی و عاشورایی، تالیف کتاب، دارا بودن سبک نو، فاخر و تاثیرگذار و دارا بودن مدرک تحصیلی حوزی و یا دانشگاهی معیارهای انتخاب پیرغلامان سال 88 اعلام شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما