تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۸۶ ساعت ۰۸:۴۳
۰
کد مطلب : ۱۰۶۱

اغاز به کار پلیس هیات ها

به گزارش خیمه، رئیس پلیس کرج در مراسم آغاز به کار یاران پلیس در تالار شهیدان نژادفلاح کرج، اظهار داشت: برابر تدبیر ابلاغی ناجا برای اولین بار در کشور شماری از دلسوزان و متعهدان جامعه در سطح کلان‌شهر کرج شناسایی و پس از آموزش به عنوان یاران پلیس مشغول به فعالیت شدند. 

سرهنگ ناصر اصلانی افزود: این افراد در واقع پلیس افتخاری هستند و به نیروهای انتظامی در برقراری امنیت و نظم در ایام عزاداری سالار شهیدان کمک می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این افراد توسط کلانتریها، هیئتهای مذهبی و ادارات تبلیغات اسلامی شمال و جنوب کرج شناسایی و معرفی شده اند و آموزشهای ویژه‌ای در چند روز گذشته فراگرفته‌اند.
 
سرهنگ اصلانی با بیان اینکه کلیه نیروهای یاران پلیس دارای کارت شناسایی ویژه از سوی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تهران و لباس متحد‌الشکل هستند افزود: لباس این افراد شامل کاور زیتونی رنگ منقش به جمله " السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)" و آرم نیروی انتظامی است. 

بنا بر گزارش ابنا، سرهنگ اصلانی تصریح کرد: هدف از تشکیل این گروه برگزاری مراسم هرچه باشکوه‌تر سالار شهیدان در کلان‌شهر کرج و ارتقا امنیت در ایام عزاداری است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما