تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۱۵
۰
کد مطلب : ۱۱۰۳۵

دعا برای سیلی به سران فتنه

این مداح با ذكر یک حادثه تاریخی مبنی بر اینكه كار به جایی رسید كه برخی در زمان حضرت علی(ع) به آن حضرت گفتند كه بگذار ما به مرزها برویم و با كفار بجنگیم و در كنار شما نباشیم تا مثلا با نهروانیان و اصحاب جمل جنگ كنیم، گفت: اینها می‌گفتند اگر ما در مرزها با كفار بجنگیم، صد در صد شهید محسوب می‌شویم ولی مثلا اگر با نهروانیان و اصحاب جمل بجنگیم، مطمئن نیستیم. حال آنكه عقل اینها نمی‌رسید كه برای شهید محسوب شدن آنها باید تایید امامشان در میان باشد.

حدادیان با تأكید بر اینكه شهید فتنه اولی و اعلاست، بر افراد با بصیرت درود فرستاد و گفت: برخی از آقایان خودشان در گذشته بارها و بارها اعتراف كرده‌اند كه اگر رهبری نبود، مشخص نبود كه وضع مملكت چگونه می‌شود، اما همین‌ها الان علیه رهبری اقدام می‌كنند.

این مداح با بیان اینكه در این روز تاسوعای حسینی دعا می‌كنیم، آنها كه قابل برگشت هستند، به راه صحیح بازگردند، گفت‌‌:‌ اما برخی از افرادی كه دهانشان به بعضی شعارها آلوده شد، از آنجا كه این شعارها و رفتارها اثرات وضعی دارد، بعید است عاقبت به خیر شوند.

سعید حدادیان در ادامه سخنان خود با تمسک به حضرت ابوالفضل العباس(ع)، و با ذكر این نكته كه ما زنده كردن مرده توسط حضرت عباس را كم مشاهده نكرده‌ایم، تأكید كرد: امروز از قمر بنی‌هاشم(ع) می‌خواهیم كه به سران فتنه‌های اخیر چنان سیلی‌ای بزند كه در دو دنیا فراموش نكنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما