تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۸۶ ساعت ۱۲:۲۰
۰
کد مطلب : ۱۱۲۸

تشکیل یگان ویژه ضابطین سید‌الشهدا(ع)

به گزارش خیمه، رئیس مرکز اجرایی ستاد امر به‌معروف و نهی از منکر بسیج استان قم گفت: ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر، با طرح ویژه حضور 5 هزار ناصح در سطح شهر، به کسانی که پوشش نامناسب دارند تذکر لسانی می‌دهد. 

مجتبی بختیاری ستوده افزود: همچنین در این هفته برنامه‌های مختلفی از صدا و سیمای مرکز قم جهت آشنایی مردم با لزوم اجرای امر به‌معروف و نهی از منکر در جامعه پخش می‌شود و گشت‌های محسوس و نامحسوسی در سطح استان اجرا خواهد شد.

وی، تشکیل شورای امر به‌معروف و نهی از منکر در مساجد استان، ارسال بسته‌های فرهنگی به مداحان و مقابله با انحرافات در مداحی‌ها، تشکیل جلساتی میان مسئولان حوزه‌های مقاومت و معتمدین محلی در خصوص احیا این فریضه را از دیگر برنامه‌های ستاد احیای امر به‌معروف و نهی از منکر استان قم برشمرد.

رئیس مرکز اجرایی امر به‌معروف و نهی از منکر بسیج استان قم، با اشاره به اثرات مثبت امر به معروف و نهی از منکر، همگان را به احیا این فریضه الهی دعوت کرد.

بختیاری ستوده در ادامه از تشکیل یگان ویژه ضابطین سید‌الشهدا(ع) در استان قم خبر داد و گفت: این یگان متشکل از گروه‌ها، تیم‌ها و دسته‌های مختلف تحت‌نظر مراجع قضایی فعالیت می‌کنند و در مواردی نیز که نیروی انتظامی نیاز به کمک داشته باشد به یاری آن‌ها می‌شتابند.

وی با بیان اینکه این یگان نوپا است، گفت: اعضای این یگان در دوره‌ها مختلف نظامی و قضایی شرکت کرده‌اند و با اجرای طرح‌های مختلف در استان با مسائل و مشکلات منکراتی مقابله کرده و در موقع ضرورت به کمک نیروی انتظامی می‌شتابند.

نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما