تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۵۰
۰
کد مطلب : ۱۱۲۸۵

مراسم تشييع عليرضا مهريار، پيرغلام اهل بيت(ع) در شيراز برگزار شد

مراسم تشييع عليرضا مهريار، پيرغلام اهل بيت(ع) در شيراز برگزار شد
دكتر سید احمدرضا دستغیب، معاون كمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی روز گذشته «۱۸دی» در حاشیه برگزاری این مراسم به خبرنگاران گفت: رعایت تقوا، عشق به اهل بیت(ع) و مردمداری از بزرگان، اولیا و ائمه اطهار(ع) برای ما به امانت مانده است.

وی افزود: رعایت این سه اصل فرد را ماندگار می‌كند و باعث می‌شود كه مردم اینگونه برای وداع به مراسم تشییع فرد خواهند آمد.

بر اساس این گزارش، حسین كریمی، مسؤل امور مساجد سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: امروز شاهد تشییع مردی هستیم كه با اخلاص ۶۰ سال برای امام علی(ع) مراسم جشن میلاد می‌گرفت و از چند هفته قبل از مراسم میلاد وسایل و امكانات را مهیا می‌كرد.

وی افزود: این جشن برای مردم شیراز سمبل شده بود و در روز «۱۳رجب» همه برای عرض ارادت به ساحت مقدس امام علی(ع) به این جشن می‌آمدند و نام مرحوم علیرضا مهریار همواره به نیكی در میان مردم جاودانه خواهد ماند.

كریمی ابراز امیدواری كرد: مردم همگی با یاری به خانواده مرحوم مهریار جشن امسال را با شكوه‌تر از سال گذشته برگزار كنند.

گفتنی است، بیش از ۶۰ سال از زندگی مرحوم علیرضا مهریار صرف ترویج معارف اهلبیت در شیراز شده، پیش از این در سال ۸۰ از سوی شورای اسلامی شهر شیراز به عنوان شهروند نمونه كلید طلایی شیراز را دریافت كرده و بارها مورد تفقد مراجع عظام تقلید قرار گرفته بود.

یادآور می‌شویم وی در وصیت خود به فرزندش رضا مهریار از وی و خانواده خواسته است كه مراسم میلاد را هر سال باشكوه‌تر از سال گذشته تا زمان ظهور حضرت بقیه الله الاعظم(عج) برگزار كنند تا ضمن برپایی جشن زمینه‌های شادی روح آن مرحوم نیز فراهم شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما