تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۵۲
۰
کد مطلب : ۱۱۷۲۷

مقدمات تشكيل اتاق فكر حج در بعثه مقام معظم رهبری انجام شده است

مقدمات تشكيل اتاق فكر حج در بعثه مقام معظم رهبری انجام شده است
حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسكر در مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمین فلاح‌زاده، معاون نظارت، برنامه‌ریزی و ارزشیابی بعثه مقام معظم رهبری افزود: در آینده نزدیك برگزاری اتاق فكر حج در جهت تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در دستور كار بعثه مقام معظم رهبری قرار خواهد گرفت و از نتایج آن برای ارتقای سطح بهره‌مندی از ظرفیت‌های بلند حج و زیارت استفاده خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسكر در این جلسه منشاء تصمیم‌ها و تغییرات جدید را افزایش تحرك و پویایی در امور حج و زیارت اعلام كرد و گفت: ایجاد تغییرات در حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت، تغییرات اساسی و گسترده نیست بلكه برخی جابجایی‌های موردی به منظور اصلاح برخی روش‌ها و سرعت دادن به تحقق اهداف فرهنگی و اجرایی حوزه حج و زیارت است.

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با تاكید بر افزایش سطح تعاملات بین سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری در دوره جدید تصریح كرد: سازمان حج و بعثه مقام معظم رهبری هر دو با یك هدف مشخص باید برادرانه و با اهتمام جدی تلاش كنند تا از ظرفیت‌هایی كه از سوی رهبر معظم انقلاب برای بهره‌برداری از حج تعیین شده، حداكثر استفاده صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسكر با تقدیر از دو دهه تلاش حجت الاسلام والمسلمین عرب ایشان را منشاء بسیاری از خدمات و کارهای ارزشمند در معاونت امور روحانیون دانست و گفت: انشاء الله حجت الاسلام والمسلمین عرب همچنان از همكاری‌ها و نظرات سازنده خویش مجموعه حج و زیارت را بهره‌مند سازند.

وی همچنین با اشاره به تجربیات مهم و ارزشمند حجت الاسلام والمسلمین فلاح‌زاده ابراز امیدواری كرد كه در دوره جدید معاونت برنامه‌ریزی، نظارت و ارزشیابی با رفع ضعف‌های احتمالی، تحرك و پویایی بیشتری به کارها بخشیده و موجب سرعت‌دهی در تحقق اهداف ترسیم شده باشد.

در این نشست همچنین حجت الاسلام والمسلمین مهدوی معاون بین‌الملل بعثه مقام معظم رهبری نیز در سخنانی با تقدیر از تلاش‌های حجت الاسلام والمسلمین فلاح‌زاده در اداره كل تبلیغ معاونت بین‌الملل اظهار امیدواری كرد كه ایشان همچون دوره‌های گذشته در دوره جدید نیز خوش درخشیده و موجب ارتقای سطح موفقیت كارها باشند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد هادی فلاح‌زاده كه پیش از این قائم مقامی امور بین‌الملل را بر عهده داشته نیز در این جلسه ضمن تشكر از حسن اعتماد نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت گفت: همه سعی و تلاش خود را برای تحقق انتظارات موجود بكار خواهیم بست تا دوره جدید توام با توفیقات مهم در بخش‌های برنامه‌ریزی، نظارت و ارزشیابی برای حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما