تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۴۳
۰
کد مطلب : ۱۱۸۶۴

هفتمين سوگواره سراسری عكس «با عاشواراييان» در زنجان به كار خود پايان داد

هفتمين سوگواره سراسری عكس «با عاشواراييان» در زنجان به كار خود پايان داد
«محمود عبدالحسینی، عکاس برجسته کشورمان در این مراسم تشریح کرد: هيئت داوران از ميان دو هزار عكس رسيده به دبيرخانه، پس از ديدن آثار و بررسی همه جانبه، تعداد ۳۹ اثر را برای حضور در نمايشگاه برگزيدند.

وی ادامه داد: از ميان اين ۳۹ عكس رتبه‌های اول تا دهم انتخاب شدند و از بين ۱۰ اثر منتخب، سه اثر حايز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

عبدالحسينی با اشاره به اسامی هيئت داوران افزود: «حسن غفاری»، «رسول اوليازاده» و «محمود عبدالحسينی» به‌عنوان داوران اين جشنواره از چند اثر نيز به‌عنوان عكس‌های ويژه نام بردند.

عضو هيئت داوران اين جشنواره اعلام كرد: سوژه‌های پيش پا افتاده، تركيب‌بندی ناموزون، نبود نوع نگاه و نگرش نو و خلاق به سوژه مهمی كه ابعاد و گستره وسيعی را در پی دارد، از نقاط ضعف عكس‌های رسيده به جشنواره به‌شمار می‌رفت.

وی يادآور شد: عكاسان كشور بايد اين موضوعات را مدنظر داشته باشند كه در آينده با استفاده از اين نكات كليدی عكس‌های مناسب و تأثيرگذاری را به نمايش بگذارند.

همچنين در پايان اين مراسم از «عليرضا عباسی» به‌عنوان مقام اول، «محمود بازدار» به‌عنوان مقام دوم و «زهرا عبدالحسينی» به عنوان مقام سوم اين جشنواره با اهدای لوح تقدير، تنديس جشنواره و جوايز نقدی تقدير شد.

لازم به ذكر است، در اين مراسم از «مرتضی الياسی»، «مهدی الماسی»، «بهرام محمدی»، «فريد احديان» و «ميثم محمدی» به عنوان نفرات برگزيده اول تا پنجم تقدير شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما