تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۵۰
۰
کد مطلب : ۱۱۹۳۶

همایش علمی کاربردی ویژه مبلغین دهه آخر صفر و ایام دهه فجر برگزار شد

همایش علمی کاربردی ویژه مبلغین دهه آخر صفر و ایام دهه فجر برگزار شد
رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در همایش علمی کاربردی ویژه مبلغین دهه آخر صفر و ایام الله دهه فجر که دیروز (۱۲بهمن) در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات برگزار شد، تصریح کرد: امسال سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) و دهه پیروزی انقلاب با ایام اربعین حسینی در تقارن است و این فرصت خوبی در جهت گسترش پیام قیام سالار شهیدان و آرمان‌های انقلاب ایران است.

وی خطاب به روحانیون حاضر در این همایش گفت: شما به عنوان کسانی که پیام اسلام ناب را به مردم ابلاغ می‌کنید، در خط مقدم جبهه‌های فرهنگی هستید و باید با حساسیت‌های حوزه فعالیت خودتان آشنا باشید.

حجت الاسلام سید حسن ربانی با بیان این که برای ارتقای توانمندی‌های روحانیون مبلغ فعالیت‌های چشمگیری در این سازمان صورت گرفته است، افزود: در این ایام هر هفته بیش از ۱۵۰۰ مبلغ در بخش‌های مختلف آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

وی افزود: برگزاری سلسله نشست‌های اخلاق مبلغ به شکل هفته‌ای و با حضور ۲۰۰ مبلغ، سلسله نشست‌های کارگاه آموزشی منبر و خطابه با حضور ۷۰۰ مبلغ و همچنین برگزاری نشست‌های کاربردی گفتمان عقاید در مدرسه فیضیه از جمله این برنامه‌هاست.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه با اشاره به موفق بودن طرح آموزش همسران مبلغ گفت: در مدت برگزاری این طرح به همسران مبلغین آموزش‌هایی ارائه شد که در جهت ارتقای توانمندی‌های علمی آنها بسیار موثر است.

وی در پایان ضمن تقدیر از عملکر مبلغان تصریح کرد: مبلغان دینی در پیشگاه خداوند جایگاه بلندی دارند و این دنیا ظرفیت آثار فعالیت‌های آنها را ندارد و آن توشه‌ای گرانقدر برای آخرت مبلغان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما