تاریخ انتشار
شنبه ۱ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۳۰
۰
کد مطلب : ۱۲۱۲۴

نتايج قرعه‌كشی مرحله اول اعزام به عتبات عاليات منتشر شد

نتايج قرعه‌كشی مرحله اول اعزام به عتبات عاليات منتشر شد
«حسين اكبری»، معاون امور عتبات عاليات سازمان حج و زيارت، با بيان اين مطلب، گفت: ثبت‌نام عتبات عاليات از اولويت‌بندی برخوردار است و اكنون ثبت‌نام‌كنندگان می‌توانند با مراجعه به اين سامانه مجازی عتبات عاليات بر اساس زمان‌بندی برای ثبت نام اقدام كنند.

وی ادامه داد: پس از تكميل ثبت‌نام، متقاضيان از ۲۱ اسفند‌ماه سال جاری تا ۲۰ ارديبهشت‌ماه سال آينده به عراق اعزام می‌شوند؛ در اين دوره، سازمان حج و زيارت بالغ بر ۳ هزار نفر را روزانه به اين سرزمين مقدس اعزام می‌كند.

معاون امور عتبات عاليات سازمان حج و زيارت تصريح كرد: افرادی كه به صورت گروهی در اين دوره اعزام ثبت نام كرد‌ه‌اند نيز به صورت جمعی اعزام می‌شوند؛ همچنين زائران ايرانی از اسفند‌ماه سال جاری به سامرا اعزام و به مدت يك شبانه‌روز در بغداد و كاظمين مستقر می‌شوند.

اكبری متذكر شد: اكنون متقاضيان پيش ثبت‌نام با وارد كردن كد رهگيری می‌توانند از نتيجه قرعه‌كشی مطلع شوند؛ همچنين اين دوره از قرعه‌كشی مربوط به گروه‌های مرحله اول است كه اعزام آن‌ها از ۲۴ اسفند‌ماه سال جاری آغاز و تا ۱۸ فروردين‌ماه سال آينده ادامه دارد.

معاون امور عتبات عاليات سازمان حج و زيارت در پايان يادآور شد: گروه‌های مرحله دوم نيز از ۱۹ فرورردين‌ماه سال آينده تا ۲۴ ارديبهشت‌ماه به عتبات عاليات اعزام می‌شوند كه اسامی و نتايج قرعه‌كشی اين مرحله، پنج‌شنبه، ۱۳ اسفند‌ماه سال جاری مصادف با ميلاد پيامبر اكرم(ص) در سامانه مجازی عتبات عاليات منتشر می‌شود.

افراد می‌توانند برای مشاهده و آگاهی از نتایج قرعه‌کشی به آدرس اینترنتی http://atabatresult.bmi.ir/user/login.aspx مراجعه کنند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما