تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۹:۱۶
۰
کد مطلب : ۱۲۱۷۹

نمایشگاه یادواره شهدای عاشورائیان در زاهدان برگزار می‌شود

نمایشگاه یادواره شهدای عاشورائیان در زاهدان برگزار می‌شود
«زهدی»، دبیر نمایشگاه یادواره شهدا و مسئول هیئت متوسلین چهارده معصوم(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان با بیان این خبر گفت: همزمان با هفته وحدت، سومین نمایشگاه یادواره شهدای عاشورائیان شنبه ۱۸ اسفندماه جاری در دانشگاه سیستان و بلوچستان و با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم در دانشگاه سیستان و بلوچستان بر پا می‌شود.

مسئول هیئت متوسلین چهارده معصوم(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان محل برپایی این نمایشگاه را دانشکده مهندسی شهید نیکبخت زاهدان عنوان و بیان کرد: این یادواره در دو بخش نمایشگاه و همایش بر اساس سه محور «پیوند میان قیام حسینی، انقلاب حسینی و مهدویت»، «نقش بصیرت و معرفت در این قیام‌ها» و «وظیفه یک منتظر در جبهه نبرد امروز چیست؟» برگزار می‌شود.

وی درباره بخش‌های مختلف این یادواره اظهار کرد: عاشورا و دفاع مقدس، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، زن و دفاع مقدس، جبهه بر امروز و جنگ نرم و همچنین ارائه و عرضه محصولات فرهنگی، کتاب و ثبت‌نام طرح راهیان‌نور ویژه دانشجویان از مهم‌ترین بخش‌های این یادواره است.

زهدی بازدید از این نمایشگاه را برای عموم علاقه‌مندان آزاد عنوان و تأکید کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین مأنوس کردن و آشناسازی دانشجویان با این ارزش‌ها از اهداف برپایی این یادواره برای سومین بار در دانشگاه سیستان و بلوچستان بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما