تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۴۰
۰
کد مطلب : ۱۲۴۴۳

داوری سفره‌های حسینی به روایت تصویر فردا آغاز می‌شود

داوری سفره‌های حسینی به روایت تصویر فردا آغاز می‌شود
این فرهنگسرا در نظر دارد با همکاری سایت لقمه، ۲۵ اسفند ماه داوری دومین دوره مسابقه عکاسی از سفره‌های حسینی در قالب مسابقات عکاسی از سفره‌های ایرانی مذهبی برگزار کند.

عکاسان، انجمن‌های عکاسی و علاقه‌مندان با شرکت در این مسابقه، رسانه قدرتمند و نافذ عکاسی و هنر خود را در ثبت لحظات عاشقی و بازنمایی زیبایی‌های برگرفته از آموزه‌های دینی و جاری در فرهنگ مذهبی و ملی ایران به کار گرفته و در تولید محتوایی بصری و گویا از این فرهنگ غنی، گام بلندی برداشتند.

در طول ماه‌های محرم و صفر بسیاری از علاقمندان اهل بیت(ع) با اطعام عزاداران حسینی و توزیع نذورات به رونق این مراسم و برگزاری هرچه باشکوه تر آن کمک می‌کنند. در این راستا تنوع قومی و اقلیمی کشور، آداب، رسوم، سنن و رفتار مختلفی را در تهیه و توزیع و مصرف این نذورات پدید آورده که ثبت آنها به همراه نشانه‌های خاص این مراسم موضوع این مسابقه و نمایشگاه است.

در این مسابقه که محمدصالح حجت‌الاسلامی دبیری آن را به عهده دارد، یک تیم ۵ نفره شامل: محمد مهدی رحیمیان، یدالله عبدی، حسین بهرامی، مهدی سروری و مهدی توکلیان روز ۲۵ اسفند ساعت ۱۰ صبح در تالار سپیده فرهنگسرای انقلاب عهده دار انتخاب و داوری آثار خواهند بود.

بر اساس گزارش روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب، اختتامیه و نمایشگاه این مسابقه در اوایل سال ۱۳۸۹به میزبانی فرهنگسرای انقلاب برگزار می‌شود و نتیجه داوری آثار ساعت ۱۵ و ۳۰ روز ۲۵ اسفند به صورت رسمی از طرف داوران در اختیار عموم علاقمندان و رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، علاقمندان می‌توانند به نشانی بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع خیابان کمیل شرقی، فرهنگسرای انقلاب، مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما