تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۰۹
۰
کد مطلب : ۱۲۴۶۱

مسافران ۳ پرواز دمشق - تهران چندساعت در فرودگاه معطل ماندند

مسافران ۳ پرواز دمشق - تهران چندساعت در فرودگاه معطل ماندند
این مسافران که عمدتا از زائران هستند، قرار بود از طریق شرکت هواپیمایی زاگرس به کشور بازگردند. یک منبع موثق جمعه شب دلیل این مشکل را بهانه‌تراشی شرکت هواپیمایی کشوری سوریه ذکر کرد.

وی که خواست نامش اعلام نشود، افزود: وقتی به این شرکت برای رفع مشکل مراجعه کردیم نتوانستند دلایل فنی بیاورند اما کاری برای رسیدن بموقع هواپیما و پرواز بعدی آن انجام ندادند.

وی تصریح کرد: با ممانعت مسوولان سازمان هواپیمایی سوریه از ورود هواپیمای ایرانی به آسمان دمشق، این هواپیما ناچار به برگشت به کشور شد و در فرودگاه تبریز به زمین نشست و با پیگیری‌های زیاد پس از تاخیر چند ساعته اجازه ورود به فضای دمشق داده شد.

به گفته وی، این هواپیما باید پس از پیاده کردن مسافر و چک شدن فنی، ساعت سه و سی دقیقه از فرودگاه دمشق به مقصد تهران پرواز می کرد که این کار با پنج ساعت تاخیر انجام شد.

این منبع یادآور شد: چنانچه مشکلی وجود داشت باید از قبل اعلام می‌شد تا برای انتقال مسافران تدبیری اندیشیده می‌شد.

وی یادآور شد: همچنین یکی از هواپیماهای شرکت هواپیمایی کیش ایر نیز با ۱۵۰مسافر با مشکل مشابه مواجه شد.

وی اظهار داشت: این هواپیما باید ساعت پنج بعد از ظهر به مقصد تهران حرکت می‌کرد که دست‌کم تا یک ساعت دیگر این مشکل ادامه خواهد داشت.

این منبع تصریح کرد: گزارش‌های رسیده حکایت از آن دارد که هواپیمای شرکت هواپیمایی ایران (هما) نیز در این روز با تاخیر به سمت مقصد حرکت کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما