تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۱۵
۰
کد مطلب : ۱۲۵۰۸

مسابقه «از فدك تا خيمه‌های كربلا» در صحنه برگزار می‌شود

مسابقه «از فدك تا خيمه‌های كربلا» در صحنه برگزار می‌شود
حجت‌‌الاسلام «زارعی»، رييس اداره تبليغات اسلامی شهرستان صحنه با اعلام اين خبر گفت: همزمان با فرا رسيدن ايام فاطميه مسابقه فرهنگی «از فدك تا خيمه‌های كربلا» به همت اداره تبليغات اسلامی صحنه ويژه اعضای هيئات مذهبی در سطح اين شهرستان برگزار می‌شود.

وی هدف از اجرای اين مسابقه فرهنگی را آشنايی مخاطبان و به ‌ويژه جوانان با شناخت سلسله حوادث و مصائب اهل‌بيت(ع) بعد از رحلت حضرت رسول اكرم(ص) و شناخت قيام كربلا ذكر كرد و گفت: توزيع سؤالات كتبی اين مسابقه فرهنگی از اواسط ارديبهشت‌ماه سال ۸۹ آغاز خواهد شد و شركت‌كنندگان در مسابقه پس از دريافت سؤالات و پاسخ به آن پاسخنامه‌های مربوطه را از طريق هيئات مذهبی به اداره تبليغات اسلامی تحويل می‌دهند.

حجت‌‌الاسلام زارعی سؤالات اين مسابقه را شامل حوادث تاريخ اسلام از شهادت حضرت زهرا(س) تا شهادت امام حسين(ع) ذكر كرد و افزود: اين مسابقه فرهنگی از برنامه‌های مهم اداره تبليغات اسلامی صحنه در ايام فاطميه است.

رييس تبليغات اسلامی صحنه اظهار كرد: حفظ ارزش‌های اسلامی و مكتب گرانبهای اهل‌بيت عصمت و طهارت(ع) از وظايف اساسی نهادهای دينی و فرهنگی بوده كه در اين راستا بايد از طرح‌های مربوطه حمايت جدی صورت گيرد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما