تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۴۱
۰
کد مطلب : ۱۲۵۹۳

ثبت نام اینترنتی از متقاضیان سفر به عتبات عالیات آغاز می‌شود

ثبت نام اینترنتی از متقاضیان سفر به عتبات عالیات آغاز می‌شود
جامعه: ثبت نام اینترنتی سفر به عتبات عالیات از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۵ فروردین آغاز و تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۳۱ فروردین ادامه خواهد داشت.

افرادی که مایل هستند در بازه زمانی ۳۰ اردیبهشت تا ۳۱ تیر ماه به عتبات عالیات اعزام شوند، میتوانند از ۲۵ تا ۳۱ فروردین با مراجعه به سامانه پیش ثبت‌نام به آدرس www.atabat.haj.ir، نام‌نویسی کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

پس از انجام مراحل ثبت‌نام در روزهای یکم و دوم اردیبهشت ماه مشخصات ثبت شده متقاضیان با اطلاعات پایگاه ثبت احوال کشور مطابقت داده شده و افرادی که اطلاعات آنها مغایرت داشته باشد از سیستم حذف خواهند شد. همچنین چهارم اردیبهشت و در صورت نیاز، قرعه کشی بین متقاضیان انجام می‌شود و نتیجه آن روز بعد بر روی سایت مذکور قرار می‌گیرد.

متقاضیان پذیرفته شده می‌توانند در گروه‌ها جذب و مانند گذشته نسبت به پرداخت وجوه هزینه سفر و ارائه مدارک کامل و مراجعه به کارگزاران عامل و انجام سایر مراحل اقدام کنند.

نکاتی که متقاضیان سفر به عتبات عالیات باید به آن توجه داشته باشند:

افرادی که در پیش ثبت‌نام دوره قبل شرکت نموده و حائز اولویت  اعلام نگردیده‌اند در این دوره نیازی به طی مراحل پیش ثبت‌نام نداشته و اطلاعات آنها بر اساس گروه‌بندی مربوطه به دوره جدید انتقال یافته و در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

افرادی که مبادرت به ثبت نام گروهی ۳۵ نفره می‌نمایند در صورتیکه تعدادی ار آنها منصرف یا از گروه خارج شوند و عدد گروه کمتر ۲۵ نفر شود گروه مذکور حذف شده و در قرعه کشی بعدی شرکت داده نخواهد شد.

اطلاعات افرادی که در دوره قبل حائز اولویت تشرف شناخته شده و به هر دلیل در گروه‌ها ثبت نام نکرده‌اند از سامانه پیش ثبت‌نام حذف خواهد شد و در صورت تمایل در این دوره باشند باید مجدد پیش ثبت‌نام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما