تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۵
۰
کد مطلب : ۱۷۷۰۳

آغاز ثبت نام عتبات عالیات / ۲۳ اسفند ماه اولین اعزام

آغاز ثبت نام عتبات عالیات / ۲۳ اسفند ماه اولین اعزام
محسن نظافتی، سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به زمان ثبت نام اینترنتی عتبات عالیات، گفت: ثبت نام عتبات عالیات از ساعت ۹ صبح امروز(۴اسفند ماه) آغاز شده است.

وی با بیان اینکه کاروانهای اعزامی از تاریخ ۲۳ اسفندماه لغایت ۳۱خرداد ماه ۹۳ به عتبات عالیات اعزام خواهند شد ، ادامه داد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی http://atabat.haj.ir اقدام به پیش ثبت نام و وارد نمودن کد رهگیری (که در هنگام پیش ثبت نام دریافت نموده اند) و کدملی خود نسبت به ثبت نام در کاروانها اقدام کرده و یا با مراجعه به دفاتر مجاز زیارتی جهت ثبت نام در کاروانها اقدام کنند.

سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت با تاکید براینکه قرعه کشی بصورت گروهی انجام شده و برای گروه هایی که در قرعه کشی انتخاب شده اند اولویت تشرف تعیین شده است ، اظهار کرد:ثبت نام اولویت های ( ۱ و ۲ ) از ساعت ۹ صبح آغاز شده است واولویت های (۳ و ۴) از ساعت ۱۰ صبح ، اولویت های (۵) از ساعت ۱۳ ظهر و اولویت های (۶) از ساعت ۱۵ بعدازظهر می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
نظافتی خاطرنشان کرد:افرادی که مشخصاتشان در اولویت ۷ (ذخیره) می باشد جهت اطلاع از آخرین وضعیت پذیرش خود از ساعت ۱۴ به سایت مراجعه نمایند.


گفتنی است، متقاضیان این دوره سفرهای عتبات عالیات از ۲۳ اسفند ۹۲ تا ۳۱ خرداد ماه ۹۳ به این سفر معنوی اعزام شوند.
مرجع : خبرگزاری شبستان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما