تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۰۰
۰
کد مطلب : ۱۲۶۴۵
سردار نقدی خطاب به مداحان بسيجي كشور:

جوهر روضه‌خواني تبری و تولی است

جوهر روضه‌خواني تبری و تولی است
جامعه: رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به فرمايشات امام خمينی(ره) درباره روضه و حفظ شعائر اسلام، اظهار داشت: جوهر روضه‌خوانی تبری و تولی است يعنی نتيجه آن بايد ايجاد عشق به ولايت و کينه نسبت به دشمنان باشد.

به گزارش روابط عمومی سپاه، سردار محمدرضا نقدی، رئيس سازمان بسيج مستضعفين در آستانه فرارسيدن ايام فاطميه، در نشست هم‌انديشی مداحان بسيجی کشور خطاب به مداحان و پيشکسوتان بسيجی هيئت‌های مذهبی گفت: چيزی که می‌تواند قيام عليه استکبار را شروع کند، هيئت‌های مذهبی است، هيئات مذهبی بايد مشکلات اجتماعی و اقتصادی کشور را با کمک يکديگر حل کنند.

وی یادآور شد: مداحان برای رسيدن به اين هدف بايد ادبيات کوچه بازاری را تبديل به پيام اغنا شده کرده و سپس به جامعه ببرند و آنچه پيام ما را در جامعه نافذ می‌کند، رعايت اخلاق، وحدت و از خودگذشتگی است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن به وسيله ماهواره‌ها و روش‌های مقابله با آن، اظهار داشت: هم‌اکنون چند صد هزار هيئت مذهبی در خانه‌های مردم در سراسر کشور وجود دارد، چيزی که در هيچ جای دنيا وجود ندارد که از آن می‌توان براي حل معضلات اجتماعی و اقتصادی و تبديل ايران به کشوری اسوه استفاده کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما