تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۳۱
۰
کد مطلب : ۱۲۹۴۶
امام جمعه آبادان:

هیئت‌های مذهبی پایگاه‌ حفظ انقلاب اسلامی است

هیئت‌های مذهبی پایگاه‌ حفظ انقلاب اسلامی است
ایران‌زمین: حجت‌الاسلام عبدالله محمدی اصفهانی، امام جمعه آبادان، ظهر امروز در دیدار اعضای هیئت امنای مساجد، حسینه‌ها و ذاکران و مداحان اهل بیت(ع)‌ آبادان اظهار داشت: اجرای منویات و سیاست‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در منطقه یکی از مهم‌ترین وظایف امامت جمعه هر شهرستان محسوب می‌شود.

امام جمعه آبادان با بیان این که مردم نیز خواسته‌ها و درخواست‌هایی را از مسؤولان دستگاه‌های مختلف دارند که امام جمعه می‌تواند نقش مهمی در انتقال این خواسته‌های مردمی به مسؤولان داشته باشد، تصریح کرد: نمازجمعه پایگاه ولایت و محلی برای بیان راهبردهای اصلی نظام است.

وی با تاکید بر این که نهاد فرهنگی باید در زمینه سیاست‌های فرهنگی در مسیر نظام و ولایت، نظارت داشته باشد، گفت: امام جمعه تکیه‌گاه مردم و مسؤولان است و باید آنها را در برابر خطراتی که نظام و اسلام را تهدید می‌کند آگاه سازد تا خون شهدای اسلام پایمال نشود.

حجت الاسلام محمدی اصفهانی با ابراز خرسندی از دیدار با اعضای هیئت‌های مذهبی افزود: هیئت‌های مذهبی نقش مهمی ‌در ترویج فرهنگ اسلامی داشته؛ بنابر این باید جوانان را به سوی مساجد و فرهنگ عبادت سوق دهند.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: مساجد و حسینه‌ها از پایگاه‌های انقلاب است و بازوان توانمند و نیروهای مهم برای روحانیت و ولایت به شمار می‌آیند.

وی بر تعامل هرچه بیشتر بین مسؤولان هیئت‌های مذهبی تأکید کرد و گفت: امیدواریم با تعامل سازنده بین مسؤولان هیئت‌های مذهبی، شاهد حضور بیش از پیش و استقبال جوانان از آیین‌های مذهبی در این شهرستان باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما