تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۱۷
۲
۰
کد مطلب : ۱۳۶۲۹

آغاز ثبت ‌نام سفر سوریه ویژه دانشگاهیان

آغاز ثبت ‌نام سفر سوریه ویژه دانشگاهیان
جامعه: مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم از آغاز ثبت ‌نام سفر سوریه ویژه دانشگاهیان از امروز خبر داد و گفت: عموم دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاهها تا ۲۴ تیرماه فرصت دارند برای سفر معنوی سوریه ثبت نام کنند.

جلیل دارا با بیان این خبر گفت: دانشگاهیان می توانند از طریق پایگاه اینترنتی www.alrahil.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی اظهار داشت: قرعه کشی ۲۵ تیر ماه به طور متمرکز انجام می شود و نتیجه از طریق پیام کوتاه و پایگاه اینترنتی الرحیل به منتخبان اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم از ابلاغ دستور العمل ثبت نام سفر سوریه ویژه دانشگاهیان به مدیران فرهنگی دانشگاهها خبر داد و گفت: دانشگاهیان متقاضی اعم از اساتید، کارکنان و دانشجویان با مراجعه به سایت الرحیل می توانند به صورت یک یا چند نفره ثبت نام اولیه را انجام دهند.

وی از اعزام دانشگاهیان از ایستگاه پروازی تهران از نیمه دوم تیرماه تا نیمه دوم مهرماه خبر داد و گفت: مرحله دوم ثبت نام در شهریور ماه انجام می شود و اعزام منتخبان آن از نیمه دوم مهرماه آغاز خواهد شد پرواز نیز از ایستگاههای پروازی تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، اهواز، ساری و کرمان انجام می شود.

دارا با بیان اینکه امکان ثبت نام خانوادگی نیز در سفر سوریه ویژه دانشگاهیان وجود دارد از تخصیص ۳ میلیون ریال به صورت تسهیلات بلند مدت به پذیرفته شدگان خبر داد و به مهر گفت: هزینه سفر برای افراد بیشتر از ده سال برابر چهار میلیون و ۲۰۰ هزار ریال، برای افراد کمتر از ۲ سال برابر ۴۲۰ هزار ریال و برای افراد بین ۲ تا ۱۰ سال برابر ۳ میلیون ریال است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

ali
Iran, Islamic Republic of
مرسی کلیه اخبار رابرام بفرستید
MINA-KHALILI
KHEYLI ALI AST