تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ تير ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۱۱
۰
کد مطلب : ۱۳۷۲۹

قرعه کشی مرحله اول اعزام دانشجويان به سفر زيارتی سوريه

قرعه کشی مرحله اول اعزام دانشجويان به سفر زيارتی سوريه
جامعه: مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم، «جليل دارا» اعلام کرد: مرحله اول قرعه‌کشی برای اعزام دانشگاهيان به سفر فرهنگی زيارتی سوريه ۲۵ تير ماه انجام می‌شود و نتايج آن روز بعد از طريق پيامک و سايت الرجل اعلام می‌شود.

وی همچنين تصريح کرد: مرحله اول ثبت نام از ۱۴ تير آغاز شده و تا فردا ادامه دارد که در اين مرحله دانشگاهيان فقط از ايستگاه های پروازی تهران اعزام خواهند شد.

اين مقام مسوول بيان داشت: مرحله دوم ثبت نام دانشگاهيان برای اعزام به اين سفر روحانی از ۱۵ تا ۲۵ مهر صورت می‌گيرد که دانشجويان، اساتيد و کارکنان دانشگاه‌های سراسر کشور می‌توانند با هماهنگی‌های انجام شده از تمامی ايستگاه‌های پروازی کشور اولويت اعزام خود را مشخص نمايند.

مدير کل دفتر امور فرهنگی وزارت علوم افزود: با توجه به محدوديت سهميه عمره دانشگاهيان و عدم امکان لازم جهت همراهی خانواده اساتيد وکارکنان دانشگاه‌ها در سفر عمره مفرده، تلاش کرديم دانشجويان، اساتيد و کارکنان بتوانند به همراه خانواده درجه يک خود به سفر زيارتی سوريه اعزام شوند.

يه گفته وی هماهنگی‌هايی نيز برای دانشگاهيان جهت استفاده از تسهيلات ۳ ميليون ريالی بانک ملت و صندوق رفاه دانشجويان صورت گرفته است که متقاضيان می‌توانند علاوه بر تخفيفات اعمال شده از آن نيز استفاده کنند.

دارا اضافه کرد: با وجود برنامه‌های جاری سازمان حج و زيارت بريا اين سفر، برنامه‌های علمی فرهنگی اين نيز توسط ستاد زيارت دفتر امور فرهنگی تنظيم گرديده و در کشور سوريه اجرا می‌شود.

وی ضمن تاکيد بر ضرورت افزايش فضای معنوی در دانشگاه‌ها گفت: در راستای دست‌يابی به اين هدف و به منظور گسترش فضای روحانی دانشگاه‌ها، ويژه برنامه‌های زيارتی توسط وزارت علوم تدارک ديده شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما