تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۴۹
۰
کد مطلب : ۱۳۸۴۷

اولین مسجد جهان گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ دریافت كرد

اولین مسجد جهان گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ دریافت كرد
جهان: مسجد خاتم الأنبیاء در شهر رشت در استان گیلان، اولین مسجد جهان است كه با تلاش امام جماعت، گروه برنامه‌ریزی و هیئت امنای خود اخیرا موفق شده اولین گواهینامه استاندارد سازی ایزو ۹۰۰۱ برای مساجد در جهان را دریافت كند.

حجت‌الاسلام سید عبدالباقی اسحاقی امام جماعت این مسجد در همین خصوص گفت: با درك تحولات اجتماعی در سطح بین المللی، افزایش كیفیت كاری خود را مورد توجه قرار داده و پس از چند سال تلاش خستگی‌ناپذیر در جهت تعریف كلیه فرآیندهای موجود در سازمانی به نام مسجد، پیاده‌سازی قوانین و مقررات مربوطه و رفع نواقص در حد امكانات موجود، تلاش كردیم و در نهایت موفق شدیم گواهینامه ایزو را دریافت نماییم.

وی در ادامه افزود: گواهینامه مدیریت كیفیت "ایزو ۹۰۰۱ " توسط شركت مشاركتی توف نورد آلمان كه یكی از شركت ‌های بین‌المللی صادر‌كننده‌ گواهینامه ایزو است و طرف قرارداد با مسجد است، صادر گردید. منافع این گواهینامه عبارتند از ۱ـ بهبود در برنامه‌ریزی، ساماندهی و كنترل سازمان، توسط مدیریت. ۲ـ بالا بردن سطح رضایت مشتریان، از طریق ایجاد اطمینان بیشتر و ارایه خدمات بهتر به آنان. ۳ـ اعمال كنترل‌های مؤثر بر فرآیندها و بهبود روش‌ها. ۴ـ كاهش هزینه‌ها، ضایعات، دوباره كاری‌ها و تعداد خطاها. ۵ـ بهبود كیفیت و نحوه ارایه خدمات به مشتریان و غیره.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما