تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۰۶
۰
کد مطلب : ۱۳۹۴۴

مسابقات ابتهال و تواشيح بانوان استان تهران آغاز شد

مسابقات ابتهال و تواشيح بانوان استان تهران آغاز شد
جامعه: سيدمصطفی مجيدی، مديركل روابط عمومی اوقاف و امور خيريه استان تهران، از آغاز مسابقات ابتهال و تواشيح بانوان استان تهران خبر داد و گفت: اين مسابقات صبح امروز، ۱۰ مرداد ماه، با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمين غلامرضا عادل، معاون فرهنگی اداره‌كل اوقاف و امور خيريه استان تهران، آغاز شد و هم‌اكنون اولين گروه بانوان به اجرای تواشيح پرداخته‌اند.

وی افزود: در ابتدای اين مراسم حجت‌الاسلام عادل به ارائه گزارشی از تعداد شركت‌كنندگان در اين مسابقات پرداخت و با اشاره به افزايش تعداد متسابقان نسبت به سال گذشته گفت: در مسابقات سال گذشته فقط سه نفر در بخش ابتهال شركت كرده‌ ‌بودند اما در سال جاری اين تعداد به ۱۱ نفر افزايش يافته است و ۱۴ گروه نيز در بخش مديحه‌سرايی بانوان شركت كرده‌اند.

يادآوری می‌شود، بانوان در بخش اذان اين مسابقات حضور ندارند و امروز، ۱۰ مرداد ماه، مسابقات ابتهال و تواشيح بانوان به پايان می‌رسد و طی روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه نيز مسابقات در بخش آقايان برگزار می‌شود، همچنين ۱۲ مردادماه مراسم اختتاميه و اعلام برگزيدگان اين مسابقات برگزار خواهد شد.

اين مسابقات در حال حاضر در باغ فيض آستان مقدس امامزاده سيد جعفر (ع) و حميده خاتون (س) واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی در حال برگزاری است.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما