تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۴۰
۰
کد مطلب : ۱۳۹۴۷

تولید ۳۵۰۰ دقیقه نمایش رادیویی برای ماه رمضان

تولید ۳۵۰۰ دقیقه نمایش رادیویی برای ماه رمضان
فرهنگ: علیرضا محمدپور مدیر طرح و برنامه مرکز هنرهای نمایشی رادیو درباره نمایش‌های این مرکز ویژه ماه رمضان گفت: «امسال مرکز هنرهای نمایشی رادیو نمایش‌های متنوعی را برای پخش از شبکه‌های مختلف رادیویی آماده کرده است. نمایش «بار دیگر زندگی» در سی قسمت ۴۰ دقیقه‌ای به سردبیری آل‌محمود برای رادیو البرز تهیه شده است. این نمایش اپیزودیک است. نمایش «شب سی‌ام» به سردبیری ندا هنگامی در ۳۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای برای رادیو تهران تهیه شده است.»

وی در ادامه افزود: «این نمایش ساعت ۲۳:۳۰ از رادیو تهران روی آنتن می‌رود. نمایش «در آدینه با نمایش» در دو قسمت ۵۷ دقیقه‌ای به سردبیری شهلا دباغی و نمایش «قصه شب» در دو قسمت ۳۰ دقیقه‌ای به سردبیری مهدی شرفی به ترتیب ساعت ۱۶ و ۲۲:۲۵ از رادیو ایران روی آنتن می‌روند.»

مدیر طرح و برنامه مرکز هنرهای نمایشی رادیو گفت: «نمایش «جوان» در سه قسمت ۴۰ دقیقه‌ای به سردبیری فاطمه دلیری و مرضیه رشیدبیگی برای ماه رمضان رادیو جوان تهیه شده است. این نمایش ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن می‌رود. همچنین نمایش «ماه مهربان» به سردبیری شهلا دباغی در ۲۹ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای از رادیو قرآن روی آنتن می‌رود.»

محمدپور ادامه داد: «در مجموع مرکز هنرهای نمایشی رادیو ۳۵۰۰ دقیقه نمایش برای ماه رمضان در قالب‌های مختلف از جمله طنز آماده پخش کرده و تلاش داشتیم نمایش‌ها با موضوع‌های دین، اخلاق، امید و آگاهی تهیه شوند. البته رادیو فرهنگ با وجود دو بار مکاتبه هنوز سفارشی برای ماه رمضان نداده است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما