تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۴۷
۰
کد مطلب : ۱۴۰۰۹
با حضور آيت الله سبحانی و رييس قوه قضاييه

گردهمايی بزرگ مبلغان در قم آغاز شد

گردهمايی بزرگ مبلغان در قم آغاز شد
جامعه: گردهمايی بزرگ مبلغان ويژه ماه مبارک رمضان دقايقی پيش با حضور حضرت آيت‌الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقليد و آيت‌الله صادق لاريجانی رييس قوه قضاييه و جمعی از شخصيت‌های برجسته سياسی و حوزوی در سالن اجتماعات دارلشفا در قم آغاز به کار کرد.

رييس دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم در آيين آغازين اين گردهمايی، هدف از برگزاری اين همايش را آشنايی مبلغان اعزامی با مسائل مختلف روز عنوان کرد.
حجت الاسلام"سيدحسن رباني"بااشاره به اهميت فراوان نقش مبلغان در ارتقاي فرهنگي وهمچنين کاهش آسيبهاي فراوان اجتماعي و رشد آگاهي و بصيرت جامعه، نقش اين قشر خدوم را در اين زمينه بي بديل توصيف کرد.
وي افزود:با توجه به شرايط خاصي که هم اکنون درسطح بين الملل و داخلي داريم و نيز نفوذ و گسترش توطئه دشمنان نظام و مکتب تشيع، مبلغان مذهبي نقش مهم و حساسي را مي توانند ايفا کنند.
رييس دفترتبليغات اسلامي حوزه علميه قم با بيان اينکه افزايش بينش،صبر و استقامت و پايداري در جامعه اسلامي از ضروريات بسيار مهم است، از ماه مبارک رمضان به عنوان يکي از زمانهاي بسيار مناسب براي اين اقدام ياد کرد.
اين همايش به همت مرکز مديريت حوزه و دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم برپا شده است و هر ساله درآستانه ماه رمضان برگزار مي شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما