تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۲۰
۰
کد مطلب : ۱۴۵۴۸

تا رهایی، محرم پخش می‌شود

تا رهایی، محرم پخش می‌شود
فرهنگ: شبكه یك سیما در ایام محرم امسال یك سریال تازه به آنتن پخش خواهد سپرد. این سریال «تا رهایی» نام دارد و آن را حسین تبریزی كارگردانی كرده است.

به گفته مجید اوجی، تهیه‌كننده این سریال، داستان «تا رهایی» به نوعی راجع به محرم است و تاثیرگذاری این ایام روی آدم‌های مختلف این داستان، ماجراهای سریال «تا رهایی» را شكل می‌دهد.

به گفته اوجی تصویربرداری این سریال از اوایل مهر ۸۸ در لوكیشن‌های مختلفی در تهران و دبی آغاز شد و اوایل زمستان ۸۸ نیز به پایان رسید.

فیلمنامه این سریال در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به قلم فلورا سام نوشته شده است. داستان این سریال از جایی آغاز می‌شود كه یك چمدان حاوی قرص‌های روانگردان در فرودگاه با یك چمدان دیگر سهوا عوض می‌شود.

واردكنندگان این قرص‌ها یكی از افراد خود را نزد صاحب چمدان می‌فرستند تا چمدان حاوی مواد را از او پس بگیرد. ورود این عامل نفوذی به زندگی فرد مورد نظر، حوادث متعددی را پدید می‌آورد.

سعید نیك‌پور در این سریال در نقش دكتر محمودی ظاهر شده كه استاد دانشگاه است. حسن جوهرچی نقش پسر و روناك یونسی هم نقش عروس او را بازی می‌كنند.

چمدان حاوی قرص‌های روانگردان با چمدان جوهرچی عوض می‌شود. جعفر دهقان كه در این سریال نقش رئیس باند قاچاقچیان را بازی می‌كند، یكی از اعضای خود را با نام ابی با بازی حمیدرضا پگاه را مسوول بازگرداندن چمدان می‌كند.بجز این بازیگران پویا امینی، مریم بوبانی، شیوا خسرومهر، مریم خدارحمی، مهدی سلوكی، مهدی صبایی، شهرام عبدلی و كیوان محمدنژاد هم در نقش‌های مختلف این سریال ظاهر شده‌اند.

مراحل ساخت این سریال به پایان رسیده و قرار است این سریال از شبكه یك سیما روی آنتن برود.

در ساخت این سریال تلویزیونی هوشنگ غفوری (مدیر تصویربرداری)، محمد علیزاده (صدابردار)، پیام سوری
( طراح صحنه و لباس)، رضا رادمنش (طراح گریم) ،مسعود حقی و زینب نصراللهی (دستیاران كارگردان)، فریال اوجی (عكاس)، روزبه كلباسی (تدوین)، عباس دقاقی (مدیر تولید) و امید كرامتی (آهنگساز) همكاری كرده‌اند. این سریال در گروه فیلم و سریال شبكه یك آماده شده است.
مرجع : جام جم آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما