تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۱۳
۰
کد مطلب : ۱۴۵۸۹

تصويرگری ماه محرم و صفر در «معراج لاله‌ها»

تصويرگری ماه محرم و صفر در «معراج لاله‌ها»
فرهنگ: مدیر مسوول انتشارات سفیر اردهال از چاپ نخست كتاب «معراج لاله‌ها» اثر محسن حافظی خبر داد و گفت: این كتاب گزیده‌ای از اشعار ۸۸ شاعر معاصر درباره ماه محرم و صفر را دربردارد.

سیدحسین میرعابدینی اظهار داشت: كتاب «معراج لاله‌ها» بی شك از بُعد ادبی، عقیدتی، عاطفی و خلاصه‌گویی قابل تامل است و مخاطب با مطالعه آن با اشعار شعرای فرهیخته دیروز و امروز حوزه ادبیات آیینی آشنا می‌شود.

مدیر مسوول انتشارات سفیر اردهال تصریح كرد: این كتاب از چهارده فصل تشكیل شده است كه مولف از فصل نخست تا سوم این كتاب به ارایه شعرهای مربوط به كاروان‌سالار امام حسین(ع)، حضرت مسلم(ع) و حركت كاروان اهل‌بیت(ع) به كربلا تا شهادت حضرت ابوالفضل(ع) پرداخته است.

عابدینی افزود: فصل هشت تا ۱۰ این كتاب به وداع اهل‌بیت(ع) با امام حسین(ع) و حركت كاروان اهل‌بیت(ع) به سوی كوفه و شام اختصاص دارد.

وی تصریح كرد: مولف در فصل‌های یازده تا چهارده این كتاب به ترتیب به ارایه شعرهای مربوط به حضرت زینب(س)، سفر به شام، مجلس یزید و حضرت رقیه(س)، اربعین حسینی، ورود كاروان اهل‌بیت(ع) به مدینه، حضرت محمد(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) پرداخته است.

مدیر مسوول انتشارات سفیر اردهال در پایان گفت: مخاطب در هر فصل از این كتاب با شعرهای حدود ۱۰ شاعر معاصر آشنا می‌شود.

چاپ نخست كتاب «معراج لاله‌ها» اثر محسن حافظی در شمارگان ۳۰۰۰ نسخه، ۱۲۰صفحه و بهای ۳۵ هزار ریال از سوی انتشارات سفیر اردهال به زودی راهی بازار نشر خواهد شد.
مرجع : خبرگزاری کتاب
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما