تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۳۸
۰
کد مطلب : ۱۴۷۸۸

مسابقات سراسری قرآن، اذان، ابتهال و مدیحه‌سرایی برگزار می‌شود

مسابقات سراسری قرآن، اذان، ابتهال و مدیحه‌سرایی برگزار می‌شود
ایران‌زمین: پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن، اذان، ابتهال، مدیحه‌سرایی و همخوانی ششم آذر ماه در اردبیل آغاز خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران از برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن، اذان، ابتهال، مدیحه‌سرایی و همخوانی در اردبیل خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات از ششم تا دوازدهم آذر به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این مسابقات با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه و همچنین قاریان برجسته بین‌المللی همراه خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه سی و پنج گروه منتخب استان‌ها در مسابقات سراسری قران در شهر اردبیل حضور خواهند داشت، گفت: این مسابقات با هدف خارج کردن مفاهیم ارزشمند قرآنی از مهجوریت و نشان دادن اهمیت قرآن نزد مسلمانان به معاندان اسلام و ارزش‌های دینی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: همزمان با این مسابقات بیش از ۲۰۰محفل قرآنی در مناطق مختلف و روستاهای استان با حضور قاریان برتر کشوری برگزار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رویکرد سازمان اوقاف و امور خیریه تبدیل محموعه امامزادگان و بقاع متبرکه به اماگن فرهنگی و مذهبی است، خاطر نشان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون برای هفت امامزاده ضریح نصب شده و مقاوم‌سازی امامزاده سید صالح اردبیل، محوطه‌سازی امامزاده سید ابراهیم خمس خلخال و امامزاده قلعه برزند نیز صورت گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما