تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۱۸
۰
کد مطلب : ۱۴۸۶۵

انتشار فراخوان «مسابقه و نمايشگاه عكس عاشورا»

انتشار فراخوان «مسابقه و نمايشگاه عكس عاشورا»
فرهنگ: فراخوان «نخستين مسابقه و نمايشگاه عكس عاشورا، سفينه النجاة» از سوی موزه هنرهای معاصر اهواز منتشر شد.

مسابقه نمايشگاه« عكس عاشورا ،سفينه النجاة»با هدف اشاعه و اعتلای فرهنگ و هنر دينی، شناسايی و معرفی هنرمندان مستعد و خلاق، توجه به تجربه‌های تصويری هنرمندان جوان، پرداختن به هنرهای نمادين، آيين‌ها و نمايش‌های مذهبی و ايجاد زمينه مناسب برای ارتباط فرهنگی و تبادل تجارب هنری برگزار می‌شود. موضوع مسابقه «آيين سوگواری عاشورا» است.

شركت‌كنندگان بايد آثار خود را به صورت فايل كامپيوتری به روی لوح فشرده و با فرمت jpg و Tiff با دقت dpi۳۰۰ و يا پرينت اثر با كيفيت مناسب در اندازه A۴ به دبيرخانه مسابقه ارسال كنند و تمام اطلاعات مربوط به عكس و مشخصات هنرمند به صورت فايل متن ارسال شود.

مهلت ارسال آثار از انتشار فراخوان تا ۲ دی‌ماه جاری خواهد بود. انتخاب و داوری آثار از ۲ لغايت ۷ دی‌ماه جاری انجام می‌شود. نمايشگاه آثار نيز از ۱۵ دی‌ماه‌جاری لغايت ۵بهمن‌ماه جاری مصادف با اربعين‌حسينی داير خواهد بود.

صاحبان آثار راه‌يافته به نمايشگاه بايد حداكثر تا ۹ دی‌ماه جاری نسخه با كيفيت آثار خود را به دبيرخانه مسابقه تحويل دهند.

به ۴ اثر برتر همراه لوح تقدير مبلغ نقدی تعلق خواهد گرفت و به تمامی شركت‌كنندگان در مسابقه گواهی شركت اهدا خواهد شد.

اين برنامه به همت موزه هنرهای معاصر اهواز با همكاری دبيرخانه كانون‌های فرهنگی هنری مساجد، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و انجمن هنرهای تجسمی استان با همراهی و همدلی هنرمندان متعهد خوزستانی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شركت در مسابقه می‌توانند آثار خود را به نشانی دبيرخانه؛ اهواز، بلوار شهيد فهميده ، موزه هنرهای معاصر اهواز ارسال كنند و يا با شماره تلفن‌های ۲۲۳۳۲۳۲-۰۶۱۱، ۲۲۳۳۲۳۳- ۰۶۱۱، ۲۲۳۳۲۳۴- ۰۶۱۱ تماس بگيرند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما