تاریخ انتشار
شنبه ۶ آذر ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۱۹
۰
کد مطلب : ۱۴۹۱۵

توزیع ۳۰ هزار تن کالای اساسی در ایام محرم و صفر

توزیع ۳۰ هزار تن کالای اساسی در ایام محرم و صفر
جامعه: معاون وزیر بازرگانی گفت‌: طبق سنوات گذشته‌، با توجه به مناسب‌های مذهبی سه قلم کالای برنج‌، روغن و شکر در قالب سهمیه نذورات در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار می‌گیرد‌.

معاون وزیر بازرگانی در مورد تامین اقلام مورد نیاز مردم در ایام ماه محرم و صفر، گفت‌: برای ماه محرم و صفر، سهمیه‌های نذورات در نظر گرفته شده است که متولیان هیئت‌های مذهبی می‌توانند با مراجعه به سازمان‌های بازرگانی نسبت به دریافت این سهمیه اقدام کنند‌.

محمد‌علی ضیغمی با اشاره به نزدیک شدن به ایام محرم و صفر‌، گفت‌: طبق سنوات گذشته‌، با توجه به مناسب‌های مذهبی سه قلم کالای برنج‌، روغن و شکر در قالب سهمیه نذورات در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار می‌گیرد‌.

وی با بیان این مطلب که کار توزیع و حمل سه قلم کالای اساسی به استان‌ها صورت گرفته است‌، ادامه داد‌: در مجموع ۳۰ هزار تن کالای اساسی برای توزیع در بین هیئت‌های مذهبی در نظر گرفته شده است که ۲۰ هزار تن آن را برنج ، ۵ هزار تن روغن و ۵ هزار تن دیگر را شکر تشکیل می‌دهد .

معاون وزیر بازرگانی با اعلام اینکه هیئت‌های مذهبی همچون سال‌های گذشته، این سهمیه‌ها را با قیمت‌های تعادلی دریافت خواهند کرد، تصریح کرد‌: متولیان هیئت‌های مذهبی برای دریافت سهمیه نذورات خود باید به سازمان‌های بازرگانی استان‌ها مراجعه کنند‌.
مرجع : خبرآنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما